באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > עלית: קידום מכירות מתוק

עלית: קידום מכירות מתוק

חברת עלית יוצאת בפעילות קד"מ למותג פסק זמן תחת הכותרת: "אל תשכחו לקחת פסק זמן"...

הפקה: קבוצת פרומרקט

 

חברת עלית החליטה להחזיר למותג פסק זמן את האסטרטגיה הישנה בה ערך "ההפסקה" מהווה את המרכיב העיקרי בנשמת המותג, עם פעילות קד"מ תחת הסיסמה הישירה "אל תשכחו לקחת פסק זמן!".  במסגרת הפעילות יוצאים דיילים ממותגים לפגוש צרכנים בפעילויות בהם טבעי שייקחו הפסקה ומזכירים להם - בעזרת חטיפים וגלויות מסר מיוחדות, בפניות אישיות ומתואמות – לא לשכוח לקחת הפסקה מתוקה.

הפעילות מתרחשת בפריסה ארצית וכוללת: חיילים, אוניברסיטאות, מכללות, כוחות ביטחון (משטרה, מכבי-אש, מד"א), חברות גדולות בתאום (סלקום, הוט, יס, בנק הפועלים, קונברס ועוד) וחברות קטנות, כפעילות גרילה (ללא הודעה מראש). הפעילות תמשך עד ל- 21 במאי.

 

 

(03.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©