באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > רנואר יוצאת בקמפיין המשך

רנואר יוצאת בקמפיין המשך

חברת רנואר יוצאת בקמפיין וקטלוג המשך לקולקציית קיץ 2007:
 Renuar- The Fashion Way

חברת רנואר המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש מאי בקמפיין פרסום נוסף בעיתונות ובאינטרנט לרגל השקת קטלוג המשך לקולקציית אביב-קיץ 2007.

 

קמפיין ההמשך, שהיקף ההשקעה בו עומד על 1.2 מליון דולר, כולל מודעות בעיתונות ובאתרי האינטרנט המובילים וקטלוג שיופץ בחנויות הרשת בחודש מאי. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה חמישית.

 

Renuar- The Fashion Way


הסלוגן שילווה גם את הקמפיין הנוכחי הוא: Renuar- The Fashion Way. רנואר ממשיכה את הקו, אשר במסגרתו היא מעדכנת את הקולקציה בכל ההשפעות והטרנדים החדשים מעולם האופנה הבינלאומי. כחלק מתפקידה כחברת אופנה צעירה, עדכנית ומובילת דרך בעולם הטרנדים הישראלי, רואה רנואר בהשקת קטלוג קיץ נוסף, כחלק מדיאלוג בינה לבין הצרכן, דיאלוג שמשקף רענון, חדשנות ועדכניות.

הדיאלוג יתבטא בקטלוג שני בסדרה – "summer nights collection", שיתבסס על הטרנדים והצרכים של הלקוחות בתקופה זו. למשל: צרכים שמתבטאים בקולקציות ערב עם תחילת עונת החתונות והאירועים, ביגוד והנעלה לעונת הרחצה, או קו ה – "dress me up" פריטים בהשראת שנות ה – 70 עם הדפסים גראפיים ופרחוניים שזהו טרנד מוביל הקיץ.


הצצה לעולם האופנה

 

הקמפיין משלב צילומים מסט של תצוגת אופנה הכולל צילומים של התצוגה עצמה לצד צילומים מאחורי הקלעים במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו.

מה בקמפיין

 

הקמפיין יכלול קטלוג קיץ נוסף שיופץ בחנויות בחודש מאי בתפוצה של כ- 250,000 עותקים, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, באתרי אינטרנט מובילים, הפקות אופנה, קטלוג שיופץ במגזין לאישה ב- 100,000 עותקים וקטלוג שיופץ במגזין GO ב- 20,000 עותקים.

על החברה 

 

חברת "רנואר", נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ. החברה מפעילה את רשת " רנואר נשים" המונה 42 סניפים ו-5 חנויות "רנואר מן" המונה 32 סניפים. בנוסף מפעילה הרשת 5 חנויות חנויות עודפים.


(16.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©