Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > הגלויה של שלי תפיץ זרעי חמניות

הגלויה של שלי תפיץ זרעי חמניות

השקיות-גלויות מהוות חלק מהקמפיין של וודקה אבסולוט ספרינג

הגלויה של שלי מותחת את גבולות היצירתיות עם קמפיין גלויות אינטראקטיבי וייחודי לוודקה אבסולוט. הקמפיין יכלול שקיות נייר מעוצבות שהופקו במיוחד על ידי הגלויה של שלי ומכילות זרעי חמניות לזריעה באדנית או בגינה.

 

בחזית של כל שקית מופיעה מודעת ABSOLUT SPRING, מתוך קמפיין האביב, בביצוע משרד הפרסום TBWA ארה"ב. בצד האחורי של השקית יש הוראות זריעה, השקיה וטיפול בפרחי החמניות. הקמפיין יתקיים בנקודות ההפצה של הגלויה של שלי ברחבי הארץ וימשך עד גמר מלאי השקיות.

שלי רוקח, מנכ"ל הגלויה של שלי: "קמפיין שקיות הזרעים מהווה מחוז חדשנות אינטראקטיבי ייחודי במכלול עולם הקשר שלנו עם קהל הצרכנים. כהרגלנו, גם הפעם מתחנו את גבולות היצירתיות. זו גישה היוצרת שיח אמיתי עם קהל היעד תוך שיתופו בעולם התוכן של  וודקה אבסולוט, הנגזרת מגישתנו הדוגלת ביצירת מעורבות אמיתית של הציבור בקמפיין. אני מאמינה שהשקיות תתקבלנה באהדה רבה ועד מהרה נראה בישראל אלפי חמניות פורחות באדניות".

(17.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©