Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > האירוע של MSN - מי עשה מה

האירוע של MSN - מי עשה מה

הכנס השנתי של MSN ישראל התקיים באילת ועמד בסימן המאבק בתאונות הדרכים...

הפקה: EXP אייל נאור

תאורה והגברה: סימול

שילוט: סקנקס

עיצוב והשכרת ציוד: יוסי במות
צילום סטילס: ערן בארי
תיעוד, עריכות ווידאו: אורון הפקות
DJ: קליאנטה
מופע גבי שושן: פדי
החשכת אולם: ספקטרום
הנחיה: רותם כהן

נותני חסות:

ספארק
פנסוניק יורוקום
גלובס
Indigo HP – דפוס אילן
SMILE אינטרנט זהב
נוקיה

 

הכנס התקיים בשבוע שעבר במלון אורכידאה באילת ועמד בסימן המאבק בתאונות הדרכים, בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. אל הכנס הגיעו 450 מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי פרסום ופרסומאים מהחברות המובילות במשק. הכנס השנה היה גדול מקודמיו מה שמעיד על צמיחתו של ענף הפרסום והשיווק באינטרנט, ועל החשיבות הרבה שמייחסות לו החברות במשק.

הקונספט: שנות ה-70

 

הכנס התפרש על יומיים חוויתים שנעטפו קונספטואלית בסגנון שנות ה- 70. האורחים הגיעו לעיר החמה בטיסות הישר מת"א וזכו לקבלת פנים אטרקטיבית ע"י שחקן שטח היתולי ש"פלרטט" עם הקהל וליווה את האירוע.

 

הפרסום המסורתי לעומת הפרסום הדיגיטלי

 

גם השנה היווה הכנס במה מרכזית לדיון על ההתפתחויות בעולם האינטרנט, והשפעתן על עולם השיווק, הפרסום והכלכלה. אחד הפאנלים, ’פרסום בע"מ – פאנל מייסדי ענף הפרסום בישראל’, הפגיש על במה אחת את ותיקי ענף הפרסום בישראל לדיון על הפרסום המסורתי לעומת הפרסום הדיגיטלי. ייחודו של הפאנל היה טמון בפרספקטיבה ההיסטורית שמשתתפיו תרמו לדיון, ביניהם רפי צרפתי, מייסד euro ובעליו; עמוס טל שיר, מייסד פובליסיס ישראל ובעליו; רמי שלמור, מייסד Y&R ובעליו; ויאיר גלר,  יו"ר ומייסד גלר-נסיס ויו"ר איגוד הפרסומאים.

בלילה נהנו המשתתפים ממסיבת ענק בה נוגנה מוסיקה בסגנון רטרו, מופע של גבי שושן, פעילויות מיסטיקה על שפת הבריכה ועוד.

והזוכה הוא...


הכנס הסתיים עם הכרזת הזוכה בתחרות ’פרפר הזהב’, שהוקדשה השנה לנושא המאבק בתאונות הדרכים. מתוך שישה משרדי אינטראקטיב שהגישו את הצעותיהם לתחרות, זכה משרד הפרסום פובליסיס ווב-אימאג’ בפרס הראשון, בזכות קמפיין שהתבסס על מצגת אינטרנטית.





 

(21.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©