Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > אורנג': התאמה לאורח החיים של הלקוח

אורנג': התאמה לאורח החיים של הלקוח

אורנג' משיקה פעילות חוויתית רחבת היקף...

הרעיון הקריאטיבי בבסיס הקמפיין הוא פילוח הלקוחות עפ"י סגנון חייהם והתאמת הנייד בהתאם. ממחקרים שערכה החברה בנושא עלה, כי ללקוחות חשוב שהנייד שברשותם יתאים לסגנון חייהם ויתאים באופן מלא לדפוס השימוש והצרכים מהמכשיר הסלולארי. המהלך יגובה בקמפיין המאפשר ללקוח לבחון את עצמו באמצעות מספר שאלות וכך להתאים לאישיותו ולסגנון חייו את הנייד


ההצעה ללקוחות כוללת מגוון מכשירי דור שלוש ודור שלוש וחצי, שמונה עשר מכשירים, כמחצית מהם בלעדיים וכולם בהנחה של 50% ממחירם. בנוסף, לקוחות כל החברות יקבלו זיכוי של 300 ₪ ולקוחות החברה יקבלו 180 ₪ נוספים עבור מכשירם הישן.

 

התאמה לשלושה קהלי יעד

 

הקמפיין פונה לשלושה קהלי יעד עיקריים המיצגים סגנונות חיים: הלקוח  "המתקדם" – לקוחות שאוהבים טכנולוגיה וחידושים, משתמשים במכשירים מתקדמים, הלקוח "האופנתי" – לקוחות (בעיקר נשים) שקונים טכנולוגיה כאביזר אופנתי, בדרך כלל מחפשים מותגים ידועים, ושואפים להיות הראשונים שקונים מוצר חדש והלקוח "הקלאסי" -  לקוחות המתייחסים לטלפון כמשיר פונקציונאלי גרידא, המשמש לשמירה על קשר וסידורים פונקציונאליים.

 

הקמפיין שיעלה בעיתונות, תחנות רכבות, אינטרנט וטלוויזיה מגזרית יציג מבחן עצמי של מספר שאלות לקביעת סוג טיפוס, מבין השלושה – אופנתי, קלאסי ומתקדם. עלות הקמפיין כ- 4.5 מיליון ש"ח באמצעות שלמור- אבנון- עמיחי.

 

(22.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©