Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > יוניליוור יוצאת בקמפיין אינטרנטי

יוניליוור יוצאת בקמפיין אינטרנטי

יוניליוור ישראל מעלה קמפיין רחב היקף לסדרת הדאודורנטים של AXE...

יוניליוור ישראל, המשווקת את דאודורנט AXE עולה בקמפיין חדש בהשקעה של 3.5 מיליון ₪, באמצעות מקאן-אריקסון. המהלך כולל פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובקולנוע וכן פעילות אינטרנט 2.0 WEBבאמצעות חברת האינטראקטיב Redhead ותקשור בנקודות המכירה ומקומות הבילוי המובילים.

על סדרת סרטוני הפרסום החדשה של AXE תחת הכותרת !Get a Girlfriend שמה במרכז את הגברבר הצעיר, המשועמם ובעל התחביבים המוזרים ומעודדת אותו לצאת, ליצור אינטראקציה ולהשיג חברה.

מטרת הקמפיין יצירת קשר עם קהל המטרה והנעתו לפעולה יצירתית ואקטיבית. לשם כך הוקם אתר אינטרנט בטכנולוגיית 2.0 WEB המעודד את הגולשים ליצור סרטים משלהם ולהגיב לסרטי וידיאו ביתיים ברוח סרטי הפרסומת. פעילות זו מאפשרת לגולשים להשתתף בעיצוב תכני האתר ולחזק את הקשר של הצרכנים למותג אקס. יוצרי הסרט הזוכה יקבלו פלייסטיישן 3.

בנוסף, יקיים המותג פעילות שטח במקומות בהם מצוי קהל המטרה שתכלול עידוד התנסות במוצר.


 

 

(31.05.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©