Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מפעל הפיס בטעם העיר

מפעל הפיס בטעם העיר

מופע הענק של מפעל הפיס באירועי טעם העיר...

הפקה וקריאיטיב: קבוצת מיתוס
כוריאוגרפיה: לימור שולב
תאורה והגברה: גיל טייכמן
בינוי: קבוצת עיצוב במה ארגונית ו-U2

אמנים ואקרובטים: ראש חוצות

 

המופע שנתפר ונבנה במשך מספר חודשים הוצג לראשונה ב"טעם העיר" והיווה את האטרקציה המרכזית. במופע לא הוצגו מופעים קיימים וידועים אלא מופע שנבנה מהיסוד לטובת אירוע הקד"מ. בכך נוצרה פעילות תומכת מותג בהתאמה מלאה תוך יצירת חוויה מקורית לצופה.

על המתחם

 

המתחם השתרע על שטח של 1,000 מ"ר שבמרכזו במה בגודל 200 מ"ר המתנשאת לגובה של 13 מטר עם ציוד במשקל מעל 25 טון. תפאורת המתחם כללה בינוי בשטח של למעלה מ- 200 מ"ר מיתוג במרכזו שלט ענק במשקל 2 טון בסגנון תאורת לאס ווגאס.  

המופע

 

המופע כלל אקרובטים, רקדנים, זמרים, נגנים, פירוטכניקה ואומן ויז'ואל ששילב את מיטב אנשי המקצוע בתחום הבמה וההפקה. להקת הדיימונדס שלהבו את הקהל בקטעי שירה וחתמו את המופע בשיר שנכתב והוקלט במיוחד עבור אירוע זה. על המופע כולו ניצח יורם כהן מנהל מחלקת קידום מכירות ואירועים של "מפעל הפיס".

 

 

(03.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©