באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > היום: ליל המופעים הגדול של דיאט קוקה קולה

היום: ליל המופעים הגדול של דיאט קוקה קולה

המותג דיאט קוקה-קולה יקיים הערב פעילות ארצית יוצאת דופן לרגל היום הארוך ביותר בשנה...

הפקה וקד"מ: קבוצת פרומרקט

 

במסגרת המהלך, תחת הכותרת: Diet coca-cola Night - "ליל המופעים הגדול", יחולקו עשרות אלפי כרטיסים להצגות, למופעים ולסרטים שיערכו בכל רחבי הארץ. הכניסה לכל אירועי התרבות והבידור תעשה באמצעות הרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של דיאט קוקה-קולה ותינתן ללא תשלום.

ליל המופעים כולל את מיטב ההצגות של התיאטראות הגדולים בישראל ובהם: הבימה, הקאמרי, בית לסין, גשר ותיאטרון חיפה. כמו-כן, נכללים בפעילות, מיטב מופעי הסטנד אפ ובהם מה קשור, שבי זרעיה, רמי ורד, נאור ציון, שלום אסייג, שלישיית פרוזק, אורי חזקיה, ומיטב הסרטים ברשת גלובוס גרופ.

אירועי התרבות והבידור

 

בין האירועים: "הלהקה", "אשה, בעל, בית", "תפוחים מן המדבר", מינכהאוזן, רומנטיקה, סונטת סתיו, מותו של סוכן, אחרון המאהבים הלוהטים, קיבוץ L.A, יתוש בראש, אהבת חיי, יפויי כוח,  אישתי לא מבינה אותי, בנים גידלתי ורוממתי, מפעל חייו, תשליך ועוד.

קבלת הכרטיסים  

 

בכל מארז של דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה ללא קפאין, יימצא קטלוג המופעים עם מגוון התכנים ועם קוד המקנה להזמין כרטיס זוגי חינם למבחר הצגות, מופעים וסרטים על פי בחירה אישית.

כיצד מקבלים כרטיסים חינם

 

במעמד ההזמנה תישלח הודעת SMS לטלפון הנייד של המזמין. הודעת ה-SMS, בצירוף הקטלוג עם הקוד, יהוו אסמכתא לכניסה. המזמין יגיע עימם לקופות המופע שם יקבל את זוג הכרטיסים. כרטיס זוגי חינם למופעים השונים ניתן יהיה להזמין החל מה-7 ביוני וכרטיסים לסרטים החל מה-13 ביוני, על בסיס כל הקודם זוכה או עד גמר המלאי.

על הקמפיין

 

המהלך, בהשקעה של כ-7 מיליון ₪, ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות דחף 1, שיזמין את הצרכנים לליל המופעים הגדול. הקמפיין כולל סרטון בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, קמפיין אינטרנט ותקשור על גבי מארזי דיאט קוקה-קולה. באולם התיאטרון/קולנוע/מופע יחכו לצרכני דיאט קוקה-קולה דיילים שיעניקו להם שי ברוח המותג.


(21.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©