באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > WOM בקמפיין ל- DOVE

WOM בקמפיין ל- DOVE

חברת WOM המתמחה בשיווק מפה לאוזן, משיקה קמפיין ראשון מסוגו בישראל לסדרת הטיפוח החדשה דאב Therapy...

במסגרת הקמפיין מתנסות הממליצות של WOM בסדרת המוצרים החדשה ובמשך 30 ימים לאחר ההתנסות נמדדות כמות ואיכות ההמלצות שהן מעבירות באמצעות המעגלים החברתיים בהן הן פועלות.

 
חברת WOM, מקבוצת טרגט מרקט, הינה החברה הראשונה בישראל שמנהלת, עוקבת ומודדת התפשטות של המלצות אישיות במעגלים חברתיים. התהליך הייחודי מאפשר להאיץ ולמדוד שיווק מפה לאוזן ככלי שיווקי יעיל ומדיד.


החברה החלה פעילותה לפני כ- 10 ימים, במשך ימים אלו הזמינה את הציבור הרחב להירשם כממליצים ונכון להיום רשומים כבר למעלה מ- 5,000 ממליצים כאשר מדי יום מצטרפים כ- 400 איש. הממליצים אינם נהנים מתגמול כספי כלשהו, השיטה מתבססת על שיווק אותנטי על-פיו הממליצים זוכים להכיר ולהתנסות במוצרים מגוונים, חלקם טרום יציאתם לשוק, ובהתאם לשביעות רצונם הם ממליצים על המוצרים.

 

 

 

(05.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©