באתר
במדריך
ראשי > אירועים > סלקום ווליום: קיץ 2007

סלקום ווליום: קיץ 2007

מוסיקה ישראלית מהצפון ועד הדרום בהשקעה של כ- 20 מליון ש"ח...

ייצור ובינוי: שירותי במה פלוס

 

שי גבסו, מאיה בוסקילה ורודריגו גונזלס יובילו את מסע "ווליום בדרכים" של סלקום ברחבי הארץ. המסע יעבור בערים: קריית שמונה, דימונה, נהריה, אשדוד, בית שמש, נתניה, עכו ונתיבות. בכל אירוע תינתן במה ללהקות צעירות כשהמובילות שבהן יהיו להקות שצמחו ב"מרכזי ווליום". במסגרת "ווליום בדרכים" תינתן הזדמנות לתושבי הערים אליהן הפרויקט יגיע לצפות ולקחת חלק בתוכנית כוכב נולד 5 עוד בטרם שידורה בטלוויזיה.


מתחמים באירוע

 

מתחם צילומים – הצילומים יינתנו כמזכרת ויעלו לאחר האירוע באתר היפ. לכל עיר יפתח עמוד בהיפ, בו יעלו תמונות התושבים שיגיעו למתחם הצילומים ובנוסף יעלו קטעי וידאו ותמונות שיצולמו ע"י צוות היפ בשטח.

 

מתחם התנסות בתוכן סלולרי – בכל אחד מהמקומות בהם יבקר מסע "ווליום בדרכים" יוכלו לגשת למתחם ההתנסות בתוכן ולהכיר את עולם התוכן של סלקום, כל אחד שיגיע למתחם זה יקבל הטבת תוכן לבחירתו.

 

מתחם מכירה – בכל עיר שנגיע אליה נציע לתושבי העיר הטבה משמעותי וייחודית ברכישת מכשירים במתחם האירוע.

"מרכזי ווליום" לנוער ו"כוכב נולד 5"

סלקום השקיעה בשנה האחרונה בפרויקט מעורבות חברתית שמטרתו הקמת מרכזים מוסיקליים – "מרכזי ווליום" לבני נוער, בשיתוף החברה למתנ"סים. מטרת המרכזים היא לקרב את בני הנוער לעולם המוסיקה ולספק להם פלטפורמת העשרה מוסיקלית של שיעורי נגינה, חדרי חזרות, הקמת הרכבים מוזיקליים והתנסות באולפן הקלטות המאפשרת הכרות עם שפת המוסיקה, תרגול השפה והפיכתה לכלי להעצמה אישיותית.

"מרכזי ווליום" הוקמו ופועלים בקרית שמונה, בנתניה, בבית שמש, בעכו, בנתיבות, ביפיע מרכז יעודי לחברה הערבית, בירושלים מרכז יעודי למגזר החרדי וכן פועלות כיתות מוסיקה בגבעת אולגה ובירוחם.

 

"ווליום לייבל"


עם יציאת האלבום החדש של להקת היהודים יצא האלבום הסלולרי המלא בפורמט כרטיס זיכרון שיושק בלעדית בסלקום. סלקום השיקה לאחרונה את הלייבל הדיגיטלי הראשון "ווליום לייבל" שעוסק בקידום אמנים ישראלים ובהפצת מוסיקה ישראלית במדיות הדיגיטליות – אינטרנט וסלולר.

"ווליום כנרת"


סיום מסע "ווליום בדרכים" של סלקום ברחבי הארץ יהיה באירוע המוסיקה "ווליום כנרת" בחוף גולן, מרתון 3 ימים ללא הפסקה. מיטב האמנים המובילים בישראל יופיעו במקביל לבמה של אמנים צעירים. בשטח הפסטיבל יוכלו המשתתפים ליהנות ממסיבות עד אור הבוקר, משחקים, שחייה בכנרת, סרטי קולנוע, שוק אמנויות, מתחמי פעילות ולונה גל שפתוח כל היום וכמעט כל הלילה.

הבמה מרכזית

 

הגמר הגדול של "כוכב נולד 5" יפתח את הבמה המרכזית ומיד לאחריו מדי לילה ולאורך כל הלילה יופיעו אחד אחרי השני מיטב האמנים הישראליים בפני קהל של עד 35,000 צעירים.

רכישת כרטיסים

 

מחירי הכרטיסים ינועו בין 50 ש"ח ללקוחות סלקום ל – 150 ש"ח לאורחים שיוכלו לרכוש כרטיסים רק דרך לקוחות סלקום. כרטיסים ניתן לרכוש בדרכים הבאות: משרדי הכרטיסים של קסטל, מרכזי השירות של סלקום, מספר טלפון יעודי שיפורסם ובאתר של סלקום.  

 

תחבורה

 

אגד תוציא קווים מיוחדים לווליום כנרת. באתר אגד יפורסמו קווי הסעות מיוחדות לאירוע - ירושלים, חיפה, תל-אביב. ההסעות יצאו בשעות קבועות ותתאפשר רכישת כרטיס הלוך ושוב בלבד ע"פ מועד ושעה. לאחר רכישת הכרטיס יקבל הרוכש קוד אישור SMS / אינטרנט אותו יציג בתחנות המרכזיות ויעלה לאוטובוס.
 
הקמפיין שיוביל את "סלקום ווליום 2007"

קמפיין "ווליום 2007" נבנה כסרט מעטפת. במהלך הפעילויות השונות בקיץ יגזרו מסרט המעטפת סרטונים קצרים שיותאמו לפעילויות השונות. בקמפיין מככבים, מצד אחד, חבורת הזמר של הגבעטרון זוכת פרס ישראל ומצד שני, הצמד "חובבי ציון" הפופולארי בקרב בני הנוער. הקמפיין נעשה ע"י משרד הפרסום מק'אן אריקסון בהפקת "שושי ואודי סופר הפקות". עם הכוריאוגרפיה של טל הנדלסמן ובבימויו של קובי חביה.

 

 

 

 

 

(11.06.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©