Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > 43 קמפיינים מישראל ב- Globes Awards

43 קמפיינים מישראל ב- Globes Awards

בין השאר יתמודדו בגמר קמפיינים של טרגט מרקט, פרומרקט, מומנטום, הדיה וקבוצת בנפיט...

43 קמפיינים ישראליים מתחום הקד"מ יתמודדו השנה בגמר העולמי של תחרות הקד"מ הבינלאומית, ה-Globes Awards. בין השאר יתמודדו בגמר קמפיינים שניהלו החברות טרגט מרקט, קבוצת פרומרקט, מומנטום, הדיה, קבוצת בנפיט, JWT ולעומק התודעה עבור לקוחות רבים וביניהם בריטיש איירווייס, חוגלה קימברלי, מיקרוסופט, מוטורולה, פרוקטר אנד גמבל, שופרסל, בנק לאומי, קניון רמת אביב ונטוויז'ן.

 

150 שופטים מתוכם 15 מישראל 

 

את הקמפיינים שעלו לגמר העולמי של התחרות ישפוט צוות של כ-150 שופטים בינלאומיים. מישראל מונו לשפוט בתחרות 15 שופטים, מנהלים בכירים בתחום השיווק, הפרסום וקידום המכירות בישראל וביניהם: עינת יוזנט-רביד – סמנכ"ל שיווק טבעול, אסף בן דב - מנכ"ל המשביר החדש לצרכן, דוד טמיר - מנכ"ל JWT, רונן זוהר – סמנכ"ל שיווק גלידות שטראוס, הראל חייקין – סמנכ"ל שיווק טרה, שי אלמוג – ראש אגף שיווק ב'כללית', אלי פייגלין – סמנכ"ל שיווק יפאורה תבורי, שלומי חלפון – סמנכ"ל שיווק כ.צ.ט ורועי הראל – סמנכ"ל שיווק בקר תנובה.

 

תחרות הקד"מ המובילה בעולם 

 

ה-Globes Awards נחשבת לתחרות הקד"מ המובילה בעולם והיא מאורגנת על ידי הארגון האמריקאי של סוכנויות קידום המכירות, ה-MAA. המדליות בתחרות מוענקות למבצעי קד"מ בולטים במיוחד שנערכו בעולם, המתמודדים ב-16 קטגוריות וביניהן: הקמפיין הרב שיטתי הטוב ביותר, הקמפיין הטוב ביותר למטרות צדקה, והקמפיין הטוב ביותר שבוצע בתקציב נמוך במיוחד.


 

(15.07.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©