Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > ג'ונסון אנד ג'ונסון משיקה מתחם חוויתי לילדים

ג'ונסון אנד ג'ונסון משיקה מתחם חוויתי לילדים

מותג "ג'ונסונ'ס בייבי" מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון יוצא בפעילות קד"מ בשיתוף עם הצגת הילדים "דורה"...

במסגרת שיתוף הפעולה תקים "ג'ונסונ'ס בייבי" מתחם חוויתי בכניסה לביתן 1 בגני התערוכה, שם נערכת ההצגה, במסגרתו תקיים פעילויות שיווק וקד"מ. החברה משקיעה בפעילות כ-100,000 ₪.

 

מצטלמים עם דורה 

 

הפעילות תכלול מתחם צילום בו יוכלו הילדים להצטלם עם דמות ענקית של דורה ומתחם בועות סבון בו יוזמנו הילדים להפריח בועות סבון באמצעות חישוקים צבעוניים בגדלים שונים. בנוסף, יחולקו שוברי הנחה לקנייה ממגוון מוצרי ג'ונסונ'ס בייבי. הכניסה חופשית.

 

 

 

 

(31.07.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©