Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > לראשונה - קמפיין פאנטה ע"י צרכנים

לראשונה - קמפיין פאנטה ע"י צרכנים

לראשונה מעלה המותג פאנטה, קמפיין ייחודי שיוצר על ידי הצרכנים 

הפעילות הייחודית של פאנטה, לבחירת הפרסומאי הבא של המותג, נערכה באתר פאנטה בהשתתפות עשרות אלפי גולשים. הערב תעלנה הפרסומות הזוכות בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות, תוך מתן קרדיט לזוכים.

 

אהוד גיא, מנהל מותג פאנטה: "פעילות נבחרת הפרסומאים של פאנטה הציעה לצרכנים לקחת חלק בחיי המותג וליצור פרסומות לטעמים החדשים: אורנג'- מנגו ואננס – אשכוליות. התרשמנו מאד מכמות המשתתפים הגדולה ואנו גאים להיות הראשונים ולהעלות לאוויר בפעם הראשונה את הקמפיינים הזוכים בטלוויזיה, ברדיו ועל גבי שילוט חוצות". 

 

קמפיין בטלוויזיה

בתחרות הכנת קמפיין הטלוויזיה שיעלה הערב זכו 4 בנות צעירות מכרמיאל: מאשה סמסונוב, מיי חן, בת חן הוניג וליאת גופשטיין. הפרסומת, פרי יצירתן, מדגישה את צבעי המאכל הטבעיים של המותג. בסצנה נראית אחת המשתתפות שואלת את חברתה האם היא יודעת כי בפאנטה אין צבעי מאכל מלאכותיים והיא עונה כי היא עיוורת צבעים... בהמשך גם רואים כי היא גורבת גרביים בצבעים שונים.

 

קמפיין שלט הפרסום

בקטגוריית שלט הפרסום זכה "צוות ירון": אליאור עומר (14) מפרדס חנה, רון בארי (15) מבנימינה, ירון דוידסון (13) מזכרון יעקב ואופיר לביא (14) מפרדס חנה. בשלט מוצגים הטעמים החדשים של פאנטה באופן הומוריסטי כאשר תמונותיהם של בני משפחתו של ירון הושתלו בתוך הפירות של משקאות פאנטה החדשים: אורנג' – מנגו ואננס אשכוליות. השלט הוכן ע"י הצוות תוך הפגנת שליטה בתוכנות עיצוב שונות על גבי המחשב הביתי.

 

קמפיין הרדיו

ג'ינגל הרדיו שעולה בימים אלה נוצר על ידי "צוות שלומי": מירב אניגר (24) מאשדוד, שלומי אבוקרט (29) מתל אביב, כפיר קייקוב (24) מגבעתיים וגיא שכניק (29) מתל אביב. הג'ינגל עוסק בטעמים החדשים של פאנטה. ייחודו של הג'ינגל נובע מכשרונו המיוחד של שלומי שמסוגל לקחת כל משפט וללא כל הכנה מוקדמת להגיד אותו בצורה הפוכה מסופו של המשפט להתחלתו. הקבוצה הצליחה לשלב בין מילות הג'ינגל שחוברו על ידם לבין מוזיקת הרקע הקצבית שמלווה את הפרסומת.

 

נבחרת השופטים

בין השופטים בתחרות נמנו בכירי הפרסומאים והמפרסמים ביניהם יאיר גלר יו"ר איגוד חברות הפרסום, משה נסיס מבעלי גלר נסיס, יוני סער מנכ"ל פרומרקט, חזי עובדיה מנכ"ל נביעות ויינון לנדנברג מנכ"ל אידיאולוג'יק וכן השחקן והקומיקאי אורי גוטליב ושדרן הרדיו והטלוויזיה טל ברמן.

 

על המותג

המותג פאנטה הושק בישראל בשנת 1998 (החליף את המותג הוותיק "קינלי"), בעולם משווקים כיום למעלה מ- 120 טעמים שונים של פאנטה. במדינות שונות ניתן למצוא טעמי פאנטה ייחודיים המבוססים על משקאות מסורתיים וטעמים מקומיים אהובים. כל משפחת טעמי פאנטה מיוצרת בישראל ללא חומרים משמרים ועם צבעי מאכל טבעיים.

 

 

(13.08.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©