Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > מסיבת העיתונאים של מירס

מסיבת העיתונאים של מירס

מסיבת עיתונאים ייחודית, המתוכננת כאירוע לכל דבר התקיימה במוזיאון אילנה גור בקונספט "Mirs Of Art"...

מנהלת הלקוח: שרון צרור
תקציבית: דנית חכמון
סטודיו: InnoVision
ציירת: יפעת כהן

 

חברת InnoVision נבחרה לטפל בהתקשרות השנתית מול מחלקת תקשורת ופרוייקטים אסטרטגיים במירס. הצעד הראשון היה תכנון מסיבת עיתונאים ייחודית, המתוכננת כאירוע לכל דבר שהתקיימה במוזיאון אילנה גור בקונספט "Mirs Of Art".

 

החברה היתה אחראית, בין היתר, לעטיפת הערכים המוספים החדשים של מירס בהיבט התדמיתי, דבר שעירב את כל מחלקות החברה ובניהם הפלנינג, הקריאטיב, הבימוי והסטודיו. העיתונאים נחשפו למסר באמצעות נגיעה אמנותית שהוכנה במיוחד על ידי אמנית מובילה והוצגה לראשונה באירוע, תוך שילוב המותג מירס בתכנים האינפורמטיבים.


מירס הממוצבת כמובילה בתחום ''הווקי טוקי'' וה- GPS ובחדשנות המוצרית המבוססת על טכנולוגיה זו, השיקה במסיבת העיתונאים את החידושים והפיתוחים האחרונים בסדרת מכשירי הווקי טוקי אשר נחשפו תחת המסר ''עולם שלם בלחיצת כפתור''.


 

 

(09.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©