Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > קוקה-קולה במגזר החרדי

קוקה-קולה במגזר החרדי

קוקה-קולה ישראל, באמצעות חברת "כפיים", יוצאת במבצע במגזר החרדי המשתלב בצורה ייחודית במעגל השנה היהודי...

חברת קוקה-קולה ישראל משיקה פעילות ייחודית במגזר החרדי תחת הכותרת: "שנה טובה מאד עם קוקה-קולה". במסגרת המבצע תזכנה 7 משפחות במתנות יוקרתיות לאורך שנה שלמה בשווי עשרות אלפי שקלים. כך לדוגמא בפסח יהנו הזוכים בשולחן סדר מלא, בסוכות - ביגוד אופנתי לכל המשפחה (בגיר) ורכב שכור כולל דלק לימי החג, בקיץ – חופשה משפחתית על בסיס פנסיון מלא במלון ניר עציון (גלאט כשר) ועוד פרסים ומתנות לאורך כל השנה ובנוסף, מאספקת משקאות ממשפחת קוקה-קולה ישירות לביתם לאורך כל השנה.

תכנית ייחודית ברדיו קול חי

 

כחלק מהקמפיין שמלווה את המבצע, יזמה קוקה-קולה תכנית ייחודית ברדיו קול חי המשודרת כל יום, חמישה ימים בשבוע בין השעות 18:00-19:00, בהגשתם של אריאל ברמן ותומר סגיס, מנהל יחסי הציבור של קוקה-קולה. התוכנית משתפת את המאזינים בסודות מפס הייצור, בהיסטוריה של המשקה הנמכר בעולם ועוד. בימי חמישי משודרת התכנית ממרכז החושים של קוקה-קולה בבני ברק – מרכז המבקרים המעוצב והמתקדם המעניק חוויה רב חושית למבקרים ומותאם במיוחד למבקר החרדי.

המבצע מתקיים באמצעות משרד הקד"מ "כפיים" ומשרד הפרסום למגזר החרדי "מימד", בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.

 

 

(11.09.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©