Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > רשת MAM'Z יוצאת בקמפיין טיזרים

רשת MAM'Z יוצאת בקמפיין טיזרים

רשת האופנה לצעירים ולצעירות MAM'Z, יוצאת השבוע בקמפיין טיזרים רחב באתרי האינטרנט של בני הנוער, בעלות של חצי מיליון ₪...

רשת האופנה לצעירים ולצעירות MAM'Z, יוצאת השבוע בקמפיין טיזרים רחב באינטרנט. הקמפיין כולל: באנרים בצורות שונות של טיזרים, קמפיין וידיאו ויראלי, עמוד נחיתה ובלוג, ליצירת גיוס וקידום מסיבי למועדון הלקוחות של הרשת.

החברה תעלה את הקמפיין הטיזרי, הפצת הסרטון ברשת והבלוג, ותתמקד באתר הצעירים SHOX, באתר החברה ובאתרים נוספים שצעירים ובני נוער נוהגים לגלוש בהם. המטרה בקמפיין היא לעבות את מועדון הלקוחות הקיים של הרשת, תוך שימוש בטיזרים סקסיים ומסיבתיים, המתאימים לשימוש בערכים של בני נוער ברשת.

הטיזרים מגיעים בצורת באנרים בצבעים זוהרים, בולטים, בצורות ובגדלים שונים, כגון: שפתיים זזות, כיתובים זזים, סמל המותג ועוד, תחת סלוגן המשתנה מטיזר לטיזר: "נשק אותי להדפסת קופון" על השפתיים הזזות, "השלישי בחינם" על סמל המותג, "אתה יודע על איזה כפתורים ללחוץ", "אני יורדת מהר" ועוד. הטיזרים והבלוג יאפשרו לגולשים ליצור קשר עם ישיר עם המותג דרך אתר החברה ולפתח קשרים בינם לבין עצמם.


כל הטיזרים מובילים לעמוד  נחיתה למילוי פרטים אישיים, המקנים את המבצע: חברות ללא עלות במועדון הלקוחות של הרשת ופריט שלישי בחינם.


לפרטים ניתן להיכנס לאתר החברה

ולאתר הצעירים  SHOX



(01.11.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©