Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > בקרוב: כנס קמעונאות בעידן החדש

בקרוב: כנס קמעונאות בעידן החדש

כנס הקמעונאות בעידן החדש 2007 אשר יתקיים בשבוע הבא בחסות הדיה ישמש כבמה מרכזית לחשיפת פעילות INSTORE במדינת ישראל...

יתרון תחרותי לא נשאר לעד


עופר גל במושב הכי מרתק בכנס, מביא לקמעונאים את החיבור האסטרטגי של היום באירופה וארצות הברית - ניהול קטגוריה עם טריידמרקטינג.

התחרות הגוברת בשוק העולמי הן האמריקאי והן האירופאי, ובכללה תחרות מחירים ההולכת ומחריפה, הביאה את הקמעונאים לתכנן באופן אפקטיבי את המרחב הקמעונאי על מנת להישאר עם סיכויים טובים בתחרות על כיסו של הצרכן.


"הדיה" היא החברה המובילה בארץ הפועלת בשיתוף עם הקמעונאים ברמה האסטרטגית ועוסקת בבניית שפת נראות מבודלת ושונה לרשת ולספקים. הקמעונאים בעולם נעזרים היום במתכנני חנויות וספקי אמצעי התצוגה והשילוט, אשר פותחו בשנים האחרונות וכן בחברות חיצוניות אשר מנהלות את המדיה ברצפת החנות. זהו חלק מהטרנד העולמי של שליטה על מסרים פרסומיים.

 

התנהגות צרכנית משתנה

 

עופר גל אמר כבר לפני 20 שנה כי קמעונאות בעידן המאה ה-21 תהיה ממוקדת בקונה בתוך החנות, כאשר הרגליו ישתנו לפי זמני קניותיו במשך היום: התנהגותם הצרכנית של קוני הבוקר שונה מקוני הצהרים וקוני הערב, או קוני סוף השבוע. גל אומר: "היום מנהל הטריידמרקטינג מבין את החשיבות בפיתוח פלטפורמות המאפשרות שינוי וגיוון בסידור וארגון המרחב הקמעונאי, תוך התאמת המסחור בחנות ברלוונטיות לסוגי הקונים השונים במטרה ליצור גידול במכירות החנות".

 

חוויה חושית לצרכנים


קמעונאות נכונה מבוססת על מרחב קמעונאי המייצר חוויה חושית למבקרים ולקונים. עופר גל מוסיף ואומר: "גם מנכ"לים בחברות גלובליות עוסקים היום רק בפתרונות מסחור אשר מגרים את מרב החושים של הקונים בפעילות בנקודות המכירה בחנות ומעבירים בממוצע כ- 10% מתקציב הפרסום לתקציב של חוויה בנקודות המכירה, אך זה לא הכול, צריך לתת תמיכה למותג וליצור שוויון הזדמנויות לכלל המותגים".


האפקטיביות של מוצרים לפי AC נילסן גדולה ב- 16% כאשר המוצרים עצמם מייצרים חוויות המשלבות את חושי הראיה, ריח, מגע, טעימה ושמיעה. בהקשר זה, אומר  עופר גל: "כבר היום ניתן יותר מתמיד לראות פתרונות מגוונים להעברת מסרים בנקודת הקניה גם בארץ וגם ברשת הרביעית".   


הכנס "קמעונאות בעידן החדש" אשר יתקיים ב -11 בנובמבר, משמש כבמה מרכזית לחשיפת פעילות INSTORE במדינת ישראל. אין ספק שבמידה והיינו מארגנים כנס שכזה עם תחילת פעילותה של "הדיה" לפני כ-20 שנה, היינו ממלאים שולחן ישיבות של 5 אנשים בלבד.
היום כשיש פלטפורמות מתאימות ורשתות השיווק הן אכן "רשתות שיווק", ניתן ליצור שתופיות אמיתיות הן בחוויית הקניה והן במדיה אשר מאפשרת שוויון הזדמנויות מחדש, ומאידך פתרונות רבים מפתיעים ומגוונים לכלל היצרים ולכלל המותגים.כל הקטגוריות מסודרות ומאורגנות ומקבלות יחס הולם. מקומה של המדיה הפרסומית הנקייה מביאה לתוצאות רצויות.


חברת "הדיה" מובילה בתחום ה- Point-of-Sale, ומעניקה סל שירותים אסטרטגי מלא ללקוחותיה: משלב הרעיון עד שלב הביצוע והיישום בשטח. במחלקת המחקר והפיתוח יוצרים ללא הפסקה מגוון רחב של פתרונות ייחודים לנראות ושילוט מוצרים אפקטיביים אשר מביאים למפרסם תוצאות מרביות. במהלך שנות הפעילות פיתחה החברה התמחות בתחום, קשרה קשרים ענפים עם גורמים רבים בארץ ובחו"ל והחדירה לשוק מגוון רחב של אמצעי מדיה ייחודים בעלי אפקטיביות גבוהה.

הקמעונאות הנה תקשורת של פרטים המתחברים לכל החושים הקיימים – אנו חיים בתוך עולם נפלא של עשייה המתפתחת ללא גבולות ועוסקים בשיפור איכות החיים במדינת ישראל ואין טוב מזה.
מידע נוסף ניתן למצוא באתר החברה 


כנס קמעונאות בעידן החדש 2007 – טריידמרקטינג והמרחב הקמעונאי 11.11.07 מרכז הכנסים Avenue, פארק העסקים Airport-City

 

 

(06.11.07)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©