Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > פרומו > Good Business

Good Business

"השנה Promo Media החליט לתת במה מיוחדת ל-15 פרויקטים בתחום המעורבות החברתית, שהמיוחד בהם הוא הצלחתם לערב את כל הקהילה בפעילות וכן למצוא פתרון לאתגרים חברתיים" - הקדמה מאת קטי ביסראור, עורכת הקטלוג...

לקטלוג Promo Media 2008

 

לפעילות הנובעת מן המודעות החברתית בקרב עסקים בארצות הברית כבר מצאו שם: Good Business. בימינו, עסקים טובים חייבים להיות מעורבים בתרומה לקהילה – תמיכה באוכלוסיות חלשות, באתגר תרבותי או באג'נדה אקולוגית. בארץ, הנושא עדיין בחיתוליו. ממוצע ההשקעה של חברות (פרטיות וציבוריות) בפעילות חברתית עומד על כ-0.15% מהמחזור העסקי שלהן, ומדובר באחוז מהנמוכים במדינות המערב.

ברוח זו, ובתקווה לתרום לקידום הנושא, החליט השנה Promo Media לתת במה מיוחדת ל-15 פרויקטים בתחום המעורבות החברתית, שהמיוחד בהם הוא הצלחתם לערב את כל הקהילה בפעילות וכן למצוא פתרון לאתגרים חברתיים.

רוצים להתרגש מחדש...

 

במשך שנים רבות נחשבה ישראל למובילה בתחום האירועים העסקיים וברחבי העולם התפעלו מהחדשנות ומהקריאייטיביות בתחום. בשנתיים האחרונות אנו ממשיכים לראות אירועים מרשימים ומושקעים, אלא שנדמה כי הרוח המהפכנית שינתה כיוון. כאילו "נחים על זרי הדפנה", בעוד בנו בוערת התשוקה להתפעל ולהתרגש מחדש.

אירועי השנה – ארבע מגמות

 

בארבעת התחומים: נקודות מכירה, קידום מכירות, מרכזי מבקרים ואירועים, בולטות השנה ארבע מגמות. חנויות הקונספט, כמו ה-Magnum Store, פורצות את המסגרות המסורתיות של נקודות המכירה והופכות לאירוע בפני עצמן. מסע הקד"מ לחומוס של ניהאד הירדני מסמל מגמה של קמפיין קידום מכירות רחב היקף, הסוחף את הציבור לתוך עולם שלם של מותג, מסורת ואידיאולוגיה. הפרויקט החדש במצדה מוכיח את החשיבות שבהשקעה בתחום מרכזי המבקרים, כדי לחזק מותג ותיק ומוצלח. בתחום האירועים, המשיך השנה החיבור בין מותג למפעלי תרבות, ואחת מהדוגמאות הבולטות לכך הייתה ה-"דיאט קוקה קולה Night".

ארבע מגמות אלו משוות לתחום השיווק ממד חדשני בעל חשיבות רבה לעתיד ומהוות מודל לחיקוי.
 
 
קריאה מהנה,


קטי ביסראור

עורכת 

 

 

 

(05.05.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©