Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > מעורבות חברתית > מעורבות חברתית וסביבתית – פרויקט מיוחד

מעורבות חברתית וסביבתית – פרויקט מיוחד

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמת מעורבות חברתית הולכת וגוברת בקרב ארגונים ועסקים רבים אשר מובילים שלל יוזמות חברתיות ומשקיעים יותר ויותר מחשבה, תחכום ותקציבים בחיבור עם פרויקט חברתי/סביבתי...

לקטלוג Promo Media 2008  

 

בשנים האחרונות אנחנו עדים למגמת מעורבות חברתית הולכת וגוברת בקרב ארגונים ועסקים רבים אשר מובילים שלל יוזמות חברתיות ומשקיעים יותר ויותר מחשבה, תחכום ותקציבים בחיבור עם פרויקט חברתי מסוים, שמצד אחד תורם לחברה ומצד שני עוזר בבניית המותג.

מחקרים מצביעים על השפעה חיובית על נתוני המכירות של חברות העוסקות במעורבות חברתית, ובפעילות כזאת כולם מרוויחים: החברות שיכלו לפרסם ולבנות את המותג בצורה קונבנציונלית, בוחרות לשלב תרומה לקהילה יחד עם הפרסום, והנזקקים זוכים להושטת יד, להעלאת מצבם הבעייתי על סדר היום הציבורי ולתרומות כמובן.

בשל חשיבות הנושא וההירתמות הגורפת של חברות רבות במשק, בחר קטלוג Promo להתמקד בחשיפה של מספר פעילויות בולטות ומעניינות שהתקיימו בשנה החולפת ואלו הם:

 

הפרויקט: מרוץ לילה למען אתגרים
היוזם: נייקי
הפקה: משאלות
למה נבחר: איסוף קילומטרים לטובת עמותת "אתגרים". גם ספורט וגם תרומה – אתגר מנצח.


הפרויקט: תערוכה למען נזקקים
היוזם: בנק הפועלים
למה נבחר: במסגרת התערוכה מכרו נציגי עמותות שונות יצירות מקוריות פרי עבודתם של ילדים, בני נוער ומבוגרים.


הפרויקט: מתקדמים בבגרות
היוזם: בנק לאומי בשיתוף פעולה עם אתר האינטרנט eTeacher
הפקה: eTeacher
למה נבחר: 1,500 שיעורים חיים בווידיאו קונפרנס עם מורים מקצועיים. גם בשביתה יש מי שרצה ללמוד.


הפרויקט: רעבים בישראל
היוזם: "ארגון לתת"
הפקה: אידיאולוג'יק
למה נבחר: המטרה: גיוס 1,000,000 ארוחות חג ל-1,000,000 אנשים רעבים.


הפרויקט: ציוד לבית הספר לילדי משפחתון הכפר הירוק
היוזם: מטריקס
למה נבחר: בזכות התרומה יכלו הילדים להגיע לבית הספר מצוידים בספרי הלימוד הדרושים לאחר שלא נותר תקציב לספרים.


הפרויקט: ישראלים למען קונגו
היוזם: איתי אנגל ועופר קורן
הפקה: התאחדות הסטודנטים הארצית, ארגון "ברית עולם", "לתת" וארגון הסטודנטים היהודים העולמי
למה נבחר: טובי האמנים בארץ הופיעו בערב שכל הכנסותיו קודש לקורבנות המלחמה המתנהלת בקונגו שבאפריקה. חשוב לתרום גם בחוץ.


הפרויקט: סטודנטים יהודים מכל העולם – התאחדו!
היוזם: פרויקט תגלית
הפקה: רן צחור
למה נבחר: 4,000 סטודנטים יהודים מכל העולם חגגו את שנת ה-40 לאיחוד ירושלים בבריכת הסולטן. ציונות זה כאן.


הפרויקט: ירוק בעיניים
היוזם: Avis
הפקה: Avis
למה נבחר: החברה הקימה את "חורש Avis" בצפון, במסגרתו תיטע עץ ללא כל תמורה עבור כל הזמנה לרכב שכור בחו"ל שתתבצע באמצעות האינטרנט. גם ירוק, גם תרומה וגם אינטראקטיב.



הפרויקט: צובעים את העולם בירוק
היוזם: סיסקו
למה נבחר: סיסקו הכריזה על "יום ירוק" בין לאומי, במסגרתו נערך מבצע איסוף פסולת אלקטרונית בכל אחד מעשרות סניפיה בעולם. מעורבות סביבתית זה גם טרנדי וגם חשוב.


הפרויקט: למען המלצרים
היוזם: מפה
הפקה: מפה
למה נבחר: כשאתם יושבים במסעדה או בבית קפה, האם חשוב לכם שהמלצר נהנה מתנאי תעסוקה הולמים? עכשיו יש גם תו תקן.


הפרויקט: שיפוץ הוסטל של אקי"ם
היוזם: ACE
למה נבחר: גם חברות ורשתות קטנות יכולות לתרום ולעזור. רשת ACE לקחה על עצמה לקיים שיתוף פעולה קבוע עם עמותת אקי"ם.


הפרויקט: עצרת הזדהות עם תושבי שדרות
היוזם: קובי אוז
הפקה: עיריית תל אביב
למה נבחר: שורת אמנים התאספה בכיכר רבין בתל אביב במטרה לחבק את תושבי שדרות ועוטף עזה, המתמודדים עם קושי ומצוקה יומיומיים. לצערנו, זה עדיין רלוונטי.


הפרויקט: עוצרים את האינטרנט
היוזם: ערן גפן, מנכ"ל Y&R  אינטראקטיב
הפקה: Y&R אינטראקטיב
למה נבחר: כמה מהאתרים המובילים בישראל עצרו למשך 5 דקות את פעילותם לציון שנה ליום חטיפתם של החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב. ככה עושים מחאה קריאייטיבית.


הפרויקט: גב לדרום
היוזם: סיגליה חפץ, אשת שגריר ישראל בבריטניה
הפקה: מומנטום
למה נבחר: אלפי ערכות חזרה ללימודים חולקו בעשרות יישובים בדרום הארץ בהמשך למבצע "גב לצפון". לא מקפחים אף אחד.


 

(05.05.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©