באתר
במדריך
ראשי > פרומו > נבחרי השנה

נבחרי השנה

Promo Media בחר ארבע מגמות המשוות לתחום השיווק ממד חדשני בעל חשיבות רבה לעתיד ומהוות מודל לחיקוי...

לקטלוג Promo Media 2008

 

בארבעת התחומים: נקודות מכירה, קידום מכירות, מרכזי מבקרים ואירועים, בולטות השנה ארבע מגמות. חנויות הקונספט, כמו ה-Magnum Store, פורצות את המסגרות המסורתיות של נקודות המכירה והופכות לאירוע בפני עצמן. מסע הקד"מ לחומוס של ניהאד הירדני מסמל מגמה של קמפיין קידום מכירות רחב היקף, הסוחף את הציבור לתוך עולם שלם של מותג, מסורת ואידיאולוגיה. הפרויקט החדש במצדה מוכיח את החשיבות שבהשקעה בתחום מרכזי המבקרים, כדי לחזק מותג ותיק ומוצלח. בתחום האירועים, המשיך השנה החיבור בין מותג למפעלי תרבות, ואחת מהדוגמאות הבולטות לכך הייתה ה-"דיאט קוקה קולה Night".


מרכז המבקרים של השנה

 

שם: מצדה מיצג תיירותי
היוזם: מרכז המבקרים מצדה
מפיק: קבוצת אורפאן
למה נבחר: כמי שנהנה במשך שנים מהיותו אחד מאתרי התיירות המובילים בארץ יכולנו לצפות ממרכז המבקרים במצדה שישאיר את העניינים כפי שהם. אך לא כך הדבר. במצדה החליטו להשתדרג ע"י הקמת מרכז מבקרים חדש ומעוצב, המציע אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ובכך להתחדש ולהעניק לנו את אחד ממרכזי המבקרים המרשימים בארץ.

 

נקודת המכירה של השנה 


שם: חנות הקונספט Magnum Store
היוזם: שטראוס עלית
הפקה: קבוצת טרגט מרקט
למה נבחר: ההתפתחות המעניינת ביותר השנה התרחשה דווקא בתחום נקודות המכירה – המסגרות נפרצו ורוח חדשה אפיינה את הנקודות, שהפכו לאירוע בפני עצמן. חנות הקונספט של Magnum Store, היא אחת מהדוגמאות הבולטות במגמה זו. בשטראוס לקחו מוצר אחד, לא חדש, ובנו סביבו קונספט שלם הכולל בתוכו גם מיני מרכז מבקרים וגם נקודת מכירה. העניין הרב שנוצר סביב חנות הקונספט מוכיח כי גם אם המוצר עצמו לא מחדש דבר לפעמים כל מה שצריך זה רעננות במיתוג שלו.

 

קד"מ השנה

שם: החומוסיה של ניהאד הירדני
היוזם: צבר
הפקה: מומנטום
למה נבחר: השקת מוצר פשוט ובסיסי (חומוס) הפכה לחגיגה אידיאולוגית של דו קיום ואוכל שהרחיקה עד רבת עמון שבירדן ואשר לוותה במסע פרסום וקד"מ רחב היקף.

אירוע השנה


שם: דיאט קוקה קולה נייט
היוזם: קוקה קולה
הפקה: קבוצת פרומרקט
למה נבחר: קידום התרבות - חיזוק המותג. בערב אחד בו התקיימו עשרות מופעים גדולים כקטנים הצליחה קוקה קולה גם לתרום לקידום המוזיקה וגם לחזק את המותג שלה ולמצב אותו כמותג שהוא חלק בלתי נפרד מסצנת התרבות והאמנות בארץ.

 

 

(05.05.08)
Zabar
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©