באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מפעל הפיס בטעם העיר

מפעל הפיס בטעם העיר

קבוצת מיתוס הפיקה את ביתן מפעל הפיס בטעם העיר. המתחם התפרס על כ-800 מ"ר ושילב מסכי לדים ענקיים...

הפקה: קבוצת מיתוס

מנהלת הפקה: לירן גולדשטיין
ניהול קריאייטיב: שרון ספקטור
מנהל הקמה: דניאל קורן
הגברה, תיאורה ומסכים: גיל טייכמן
עיצוב: רון בן יעקב
בינוי: שירותי במה
רקדניות: לימור שולב

 

(במסגרת קמפיין "לוטו מאסטרו"), מופעי קצב של להקת טררם ושידור חי של ההגרלה השבועית של מפעל הפיס בהנחיית עירית ענבי וצביקה פיק. לראשונה בישראל בוצעה ההגרלה עם מתקני ההגרלה מחוץ לבית מפעל הפיס, הפקה שדרשה התארגנות מיוחדת במהלך האירוע.

את הקהל הרב שנכח במתחם הפעיל במשחקים אינטראקטיביים צוות מנחים ורקדניות. המופעים שולבו בפירוטכניקה ואפקטים שונים על הבמה. גם פעילות השטח שודרגה השנה ולצורך כך הוסבו כל משחקי ההפעלה למשחקים אינטראקטיביים. חנות מתנות ענקית נבנתה לצד הבמה ו"כסף פיס" מיוחד הודפס לאירוע באמצעותו יכלו הצרכנים לרכוש מתנות יוקרתיות מתנת הפיס.

מערך ההפקה כלל מעל 150 אנשי צוות שחלשו על כל שטח הפסטיבל ב- 6 ימי הקמות.
 

 

 

(05.06.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©