Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > New Lead של הונדה בפסטיבל "עיר הבירה"

New Lead של הונדה בפסטיבל "עיר הבירה"

חברת "מאיר", יבואנית הונדה חשפה באמצעות 'קונטקט' את קטנוע ה- New Lead בפסטיבל "עיר הבירה" בחיפה תחת הסיסמה "מוביל את העיר"...

הפקה: קונטקט

 

הקטנוע האורבני, המתאים לצעירים החיים בכרך העירוני, התאים בהווייתו באופן מושלם לקהל היעד בחוף הסטודנטים בחיפה שהפך למוקד בילוי צעיר, דינמי ותוסס במשך שני ימי הפסטיבל.

המקום הפתוח, על חניון הכורכר הענק של חוף הסטודנטים, כמו גם העובדה שמתחם החסות של הונדה הינו "אי" הנמצא בלב שטח הפסטיבל, הצריכו שימת דגש על מתחם אטרקטיבי בעל נראות ובולטות על רקע שאר מתחמי הפסטיבל.



 

(27.08.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©