Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > מפגן חוויתי למותג VOLVO

מפגן חוויתי למותג VOLVO

במהלך שלושה חודשים הפיקה חברת engage פעילות חוויתית לחשיפת סדרת רכבי השטח של VOLVO ...

הפקה: engage – marketing in action 

 

במהלך שלושת החודשים האחרונים פעל צוות הCross  Country של VOLVO המורכב מרכבי השטח XC70 ו XC90 לטובת חשיפת סדרת השטח המרהיבה של וולוו.


במהלך הפעילות סיירו רכבי השטח של וולוו בתחרויות ובמסלולי שטח מוכרים בכל רחבי הארץ כאשר הם מאובזרים בציוד ספורט כגון אופניים, גלשנים וקיאקים.


דיילי וולוו נפגשו עם הקהל והזמינו אותו לנסיעות מבחן תוך חלוקת מגבונים לחים וקרים לרענון לאורך תחנות מסלולי הפעילות.


במהלך הפעילות נאספו עשרות לידים ונוצר מפגן חוויתי יוצא דופן בין המותג לקהל היעד.


(29.10.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©