באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > קידום מכירות לחיסון נגד שפעת

קידום מכירות לחיסון נגד שפעת

קופת חולים מאוחדת החליטה לחסן את כל מבוטחיה בחיסון נגד שפעת - ללא תשלום. חברת Innovision גויסה למשימה...

הפקה: Innovision

מנהלת לקוח: הדר אילן
קריאייטיב וקופירייטינג: דניאלה אשכנזי
עיצוב גרפי והפקת חבילת הטישו ופרטי המיתוג: סטודיו Innovision
תקציבאית: מרב גוטליב
סופרוויזרית: רותי גולדברג

 

קופת חולים מאוחדת החליטה לחסן את כל מבוטחיה בחיסון נגד שפעת - ללא תשלום. כדי להפיץ את הבשורה למבוטחי הקופה, גויסה חברת Innovision אשר יצרה והפיקה פעילות תדמיתית, מושכת קהל, בכל הארץ. את הפעילות מוביל הסלוגן: "תגידו יפה שלום לטישו האחרון שלכם".

כהמשך לקריאייטיב שנועד למשוך את סקרנות תושבי ישראל, הוכנו ועוצבו עשרות אלפי יחידות של חבילות טישו אישיות אשר מחולקות על ידי דיילים ודיילות. הצוותים, בפרישה ארצית, מקבלים את פני הבאים לקופת החולים בלבוש ממותג, מגישים להם את חבילת הטישו, מסבירים להם על הערך בחיסונים ומוודאים כי ייגשו לחדרי החיסונים הפרושים בעשרות סניפי "מאוחדת".

נוכחות הצוותים בסניפים והפעילות המיוחדת יוצרים עניין וסקרנות רבה והתוצאה - יעדי כמות המתחסנים אשר נקבעו על ידי הנהלת הקופה לא רק שהושגו אלא כמעט והוכפלו.


 

 

(09.11.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©