Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > תערוכות > זה מתקרב: כנס אירועים ותערוכות

זה מתקרב: כנס אירועים ותערוכות

כנס אירועים ותערוכות, מתקיים זו השנה התשיעית ב- 29.1.2009, במרכז הירידים בתל אביב. 42 מציגים כבר הבטיחו את השתתפותם בכנס...

מפיק הכנס: דודו בנגד
מפיק בפועל: ברוך שחר
מנהלת הפקה: דורית הראבן
מנהל אומנותי: שמוליק בכר-נייס ויובל זמיר
מנהלת שיווק של התערוכה: טלי שטראוך
גיוס חסויות: רונן פרטוק, סי.פי.אר גרופ
יח"צ: פטילון תקשורת

 

הכנס מספק לענף במה שיווקית יחודית. מיטב הלקוחות, מרבית ספקי השירות ומפיקי האירועים המקצועיים בענף מתחככים ב'מינגלינג' המסורת ויצרים יחד את האירועים הגדולים של העתיד.

42 מציגים כבר הבטיחו את השתתפותם בתערוכה. בכירי הענף ביניהם: AVS, גיל טייכמן, פרומו, שוגון, מג'יקלנד, מפיק, לונה כיף  ואחרים כבר נערכים במרץ לתערוכה.

"כל תערוכה נמדדת בתוצאות העסקיות שהיא מספקת למציגים" פוסק דודו בנגד, מפיק התערוכה והכנס השנתי של הענף. "אני שמח שכנס אירועים ותערוכות מהווה במה עתירת הזדמנויות עסקיות לעוסקים בענף. ניסיון המציגים בתערוכות הקודמות מעיד על עליה מדהימה בהיקף העסקאות בעקבות הכנס והתערוכה. אין לי ספק שכל מציג שיש לו מוצר טוב וישקיע שקל בביתן, יקבל בחזרה ארבעה שקלים".

הבטח את מקומך בתערוכה – כבר עתה. לפרטים נוספים: טלי שטראוך, מנהלת התערוכה 03-7448197

התערוכה – להיות שם


"בכל הקשור לתערוכות, המסר הוא פשוט: 'אם אתה לא שם, אתה לא קיים'. קובע עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים תל אביב. "ההשתתפות בתערוכות היא מעבר למוצר ומעבר למכירות. זהו מפגש חברתי, מקצועי וכלכלי חשוב מאין כמוהו, בו ניתן לבחון חידושים בענף, להשתתף בימי עיון, להחליף אינפורמציה ולפגוש כמובן בלקוחות פוטנציאליים. ההשתתפות בתערוכות חשובה אף יותר לחברות  קטנות, לא מוכרות, שיכולות להצטופף בשורה אחת עם חברות ענק. ה'ביחד' הזה, נותן לחברות הקטנות כוח עצום".

עולם בהאטה – תערוכות בהאצה

העולם הגלובלי חווה בלבול והאטה כלכלית. בתקופה כזו, אפיקי הפרסום עתירי המימון, כמו פרסום בעיתונות ובטלוויזיה, מצטמצמים משמעותית ובמקומם עולים ופורחים התערוכות והכנסים. אפיקי שיווק אלה מעניקים אלטרנטיבה מנצחת: עלויות נמוכות ותמורה מיידית.

שמוליק בכר נייס ויובל זמיר מונו לתפקיד המנהל האמנותי והבמאי של כנס אירועים ותערוכות 2009. השניים אשר שיתפו פעולה בעבר ביצירות חד פעמיות, מקוריות ומרשימות עבור המגזר העסקי בארץ ובחו"ל כדוגמת "רד הוט אופרה" במשכן לאמנויות הבמה והמופע "וינה מרקש" בהרודס אילת, מבטיחים כי שיתוף הפעולה בין יוצר צעיר ודינאמי לבין יוצר ותיק כמו זמיר יעניק ערך מוסף אמיתי לכנס השנה: "הכנס הוא הזדמנות מצוינת לרקום יצירה חדשנית בעלת תוכן תיאטרלי ואג'נדה הנוגעת בכל אמנויות הבמה ונעזרת בשילובי מולטימדיה, אפקטים וטכנולוגיה חדשנית" מבטיח בכר-נייס.

יובל זמיר הוא במאי מוערך, ביים עשרות מופעי טלוויזיה, תכניות ספישל מיוחדות ומופעים לשוק העסקי והציבורי. בכר-נייס החל את דרכו כרקדן וככיאוגרף. בתפקידו האחרון כארט-דיירקטור בחברת AVS התגלתה יכולתו לשלב בין תחומי הבמה השונים לתחום המולטימדיה וליצור יצירות בימתיות חדשניות המתאפיינות בסינרגיה שבין תוכן אמנותי חדש ומרתק לטכנולוגיות חזותיות מתקדמות. ראוי לציין את מיצג "FATA MORGANA" שיצר עבור חברת RAD למרגלות עמודי שלמה בתמנע, שזכה להכרה כאחד האירועים הבולטים לשנת 2005. 


שם המשחק: חוסר וודאות


כיצד ישפיע המצב הכלכלי העולמי על תפקוד הענף ואילו פתרונות מתאימים לתעשייה בתקופה של חוסר ודאות? כנס welcome 2 the future מזמין חברות, במאים ויוצרים בענף לתרום רעיונות וחומרים בנושא זה למיצגים לבמה המרכזית, לסרט הענף 2008 ולהרצאות "שנת 2009 עומדת להיות שנה משמעותית מאד מבחינת התמורות הכלכליות והחברתיות העתידות לפקוד את העולם בכלל וישראל בפרט. המיתון הצפוי במשק, הבחירות, העתידות לשנות את המפה הפוליטית, המצב הביטחוני, השינויים בהנהגת העולם, כל אלה  מעלים שאלות חשובות ומהותיות דווקא בענף שלנו" מסביר, שמוליק בכר-נייס, המנהל האמנותי של כנס "וולקם טו דה פיוצ'ר" 2009.

 

לא במפתיע, בחר צוות ההיגוי של הכנס להתייחס לתמורות משמעותיות אלה כנושא המרכזי לכנס 2009. בכר-נייס מסביר: "שינוי עולמי גלובלי הוא נושא קדום ועכשווי גם יחד המאפשר לנו מגוון אדיר של שילובים ויצירה – ויזואליים ותוכניים, גם בתחום המיצגים וגם בתחום הפאנלים וההרצאות. כל אלה יהפכו את הכנס לחוויה מעשירה, מרתקת ומרגשת".

לדברי יובל זמיר תהיה זו הפעם הראשונה בכנס המתקיים זו השנה השביעית, שגם יוצרי התוכן ישלבו כוחות: "מדובר למעשה בהעלאת הפקה עם תוכן במה סביב נושא משמעותי נבחר. העולם הקדום מספק לנו תכנים עכשוויים מאוד כמו החיים על לוע הר הגעש וימי פומפי האחרונים, תיבת נוח והיונה המבשרת את היום שאחרי, היום הטוב".

ההרצאות והפאנלים יתרכז בשני נושאים, האחד: "השפעת המצב על תפקוד הענף ועל הלך הרוח הציבורי" והשני: "פתרונות יצירתיים וחדשניים לבניית פורמטים אטרקטיביים בתקופה של חוסר ודאות".

המעוניינים להציג חומרים חדשים בנושא הנבחר או רעיונות הקשורים לקונספט האמנותי, מוזמנים ליצור קשר עם דורית הראבן, מנהלת ההפקה, לא יאוחר מתאריך 30.11.08. טל: 03-7447344  052-2263434
 

אם אתה לא שם אתה לא קיים 1– סרט הענף 2008

כמו בכל שנה, גם הפעם תתקיים בכנס הקרנת בכורה של סרט הצדעה לענף אירועים, תערוכות וקד"מ 2008. סרט הענף מסכם את רגעי השיא והיופי של התעשייה בשנה החולפת. חברות אירועים, חברות קד"מ, במאים ויוצרים מוזמנים לשלוח חומרים מצולמים רלוונטיים. אנא שלחו קליפ ערוך של 3 דקות לכל היותר, המתעד את רגעי השיא של הפעילות שלכם במהלך השנה.

אנא דאגו לשלוח חומרים אלה למשרדי ההפקה לא יאוחר מתאריך – 30.11.08. לפרטים נוספים: דורית הראבן, מנהלת ההפקה בטל': 052-2263434, 03-7447344



החלה ההרשמה המוקדמת לכנס 2009

כ-7000 מבקרים צפויים לבקר בכנס אשר לראשונה מעניק כניסה חופשית ללא תשלום, למבקרים ולמשתתפים בו. דודו בנגד, מפיק האירוע: "כולם מוזמנים". חשוב לציין כי הכניסה תתאפשר באמצעות הרשמה מוקדמת באתר. למעלה מ-1000 משתתפים כבר הבטיחו את השתתפותם וחסכו מעצמם את ההמתנה המוכרת בכניסה לכנס ביום האירוע. ההרשמה באתר קלה וידידותית. הכנסו כבר עתה והבטיחו את מקומכם.

קרובים לצלחת או חוויה עם טעם

כ-20 חברות בתחום המזון והמשקה יספקו למשתתפי כנס אירועים ותערוכות חוויה טעימה במיוחד: טעימות ודוגמיות חינם של מיטב המוצרים המובילים בתחום האוכל לאירועים: שוקולד, גלידה, קינוחים מתוקים, קפה, משקאות אלכוהוליים, מרקים ומיני מזונות שיספקו חוויה קולינארית מושלמת.

ספקי מזון המעוניינים להשתתף בדוכני הטעימות מוזמנים ליצור קשר עם דורית הראבן: 03-7447344
 

מגלגלים כספים

שיתוף פעולה יחודי בין כנס welcome 2 the future לבין מערכת קומיוניטקס לנטוורקינג ותיאום פגישות תעמוד לרשות משתתפי הכנס. אולם 3 ישמש כטרקלין עסקים נוח לסגירת עסקאות. חברת אקספו פקטורי, יוזמת ומארגנת כנס welcome 2 the future- הכנס המרכזי לענף האירועים, התערוכות והקד"מ, ופורטל 'מפיק', הבעלים של מערכת 'קומיוניטקס', חתמו לאחרונה על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו יהנו מבקרי הכנס ומציגיו ממערכת אינטרנטית מתקדמת לנטוורקינג ולתיאום פגישות, אשר יתקיימו באולם 3 - טרקלין עסקים יוקרתי שיוקצה במיוחד למשתמשי המערכת ומסגרתו יוכלו המבקרים לקיים פגישות שתואמו מראש באמצעות מערכת קומיוניטקס ובכך למנף את התערוכה ומתקניה לביצוע פגישות עסקים והיכרות מעבר ל"מיניגלינג" המסורתי הנהוג בתערוכות.

קומיוניטקס הינה תוכנה אינטרנטית חדשנית ויחודית, המתממשקת עם אתרים מקצועיים, אתרי קהילות ואתרי תערוכות וקונגרסים ומהווה מועדון עסקי, מקצועי וחברתי. במיוחד בולטת המערכת ביכולתה לאפשר לבאי אירוע, התערוכה או הכנס לאתר פרופילים רלוונטיים של מבקרים אחרים באירוע, ע"י חיפוש באמצעות מנוע חיפוש יחודי ומתקדם ועקב כך לתאם פגישות רלוונטיות.
 
מזרקה מוזיקלית

מיצג מים מפתיע של חברת "מופעי מים" יוצג במופע המרכזי ויציג תפיסה חדשנית וירוקה במיוחד. חברת אקספו פקטורי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת מופעי מים. במסגרת ההסכם, תציג חברת מופעי מים, מיצג מים מפתיע במופע המרכזי. לדברי בני רייבר, מנכ"ל החברה יוצגו בכנס מערכות ייחודיות, ניידות וקבועות מ-1 מטר עד 100 מטר אשר מאפשרות למים לטפס עד לגובה של 25 מטר.

 

"המערכות בהן נשתמש בכנס הן מזרקות מוסיקליות ממוחשבות המושתתות על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם" מדגיש רייבר. "הייחוד בהן הוא סוג התאורה - הלדים - האופף את המזרקות, סוגי ריצוד המים המיוחדים והיכולת לאפיין את ריצודי המים, הקרנות וידאו, לייזר, זיקוקין ופירוטכניקה". רייבר אינו שוכח לציין כי החברה משתמשת אך ורק במים ממוחזרים כראוי לתפיסת עולם ירוקה ומתקדמת.

צוות מופעי מים הוא בעל ניסיון של 15 שנה בתחום האירועים, מופעי לייזר, וידאו, זיקוקין ופירוטכניקה בארבע השנים האחרונות פיתחה החברה מערכות ממוחשבות בתחום זה בשיתוף פעולה עם חברות מובילות בעולם.

 

 

(09.11.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©