Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > תערוכת סומליה 2008

תערוכת סומליה 2008

חברת InnoVision הציבה סכו"ם בגובה של 2.5 מ' במרכזו של ביתן Rest ודפי זהב, בתערוכת היין היוקרתית המתקיימת בימים אלה בהיכל התרבות בת"א...

הפקה: InnoVision
קונספט וקריאיטיב: דניאלה אשכנזי
מנהלת לקוח: הדס סייג
תקציבאית: מרב גוטליב
סופרוייזרית: רותי גולדברג

במסגרת התערוכה משיקים דפי זהב ו-REST מדריך חדש, עדכני ומקיף לתחום המסעדנות, הקייטרינג והמטבח. הביתן המעוצב פונה למציגים בתערוכה ומזמין אותם לגלות את יתרונות הפרסום במדריך. הסכו"ם העצום, אשר פוסל במיוחד לצורך הביתן, מדגיש את המסר: הפרסום במדריך דפי זהב וREST משיג לך בולטות ומגדיל לך את הרווחים.

מכאן ימשיכו הסכו"ם והביתן לתערוכת ישראפוד בגני התערוכה במטרה ליצור חשיפה למותג ולמדריך החדש.


 

 

(19.11.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©