Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > פורום BLACK: שיווק בעת משבר

פורום BLACK: שיווק בעת משבר

על רקע המשבר: מפגש פסגה בין שני הפורומים המובילים לשיווק וקד"מ. פורום BLACK והאיגוד הישראלי לשיווק נפגשו לפאנל בנושא השיווק בעת משבר...

הפקה: EXP

מקום: Avenue

 

פורום BLACK, הפורום הראשון  של שוק הקד"מ והאירועים העסקיים בישראל, יארח את האיגוד הישראלי לשיווק לפאנל שיעסוק בנושא שיווק בעת משבר. האירוע, תחת הכותרת "משווקים ללא האטה" יתקיים ביום ראשון, 30.11.08, באולם הקונגרסים EVENUE שבקריית שדה התעופה.

באירוע, המאורגן על ידי מייסד הפורום אייל נאור, הבעלים של חברת הקד"מ EXP, ידונו ההזדמנויות לשיווק בצל המיתון, בניית פתרונות יצירתיים ומקסום ההשקעה. את הפאנל ינחה אורי אלמן, מנכ"ל Effect-TV וייקחו בו חלק חברים משני הארגונים במטרה לייצר שיתוף פעולה בהתמודדות עם המצב, יצירת פתרונות חדשים ונטוורקינג עסקי.

משתתפי הפאנל: רן גוראון - סמנכ"ל שיווק בזק, ליאור צורף - סמנכ"ל שיווק חטיבת האונליין במייקרוסופט, יובל פרידן - סמנכ"ל שיווק מוטורולה, שירלי פאר - מנכ"ל משותף קלאב 365, שלומי איילון - סמנכ"ל שיווק יקבי רמת הגולן.

אייל נאור, מייסד פורום BLACK: "בתקופה שכזו יש כוח אדיר לשיתופי פעולה, אשר יכולים לייצר הזדמנויות חדשות בעלויות אפסיות. הרעיון להזמין את חברי האיגוד הישראלי לשיווק למפגש הקרוב של פורום BLACK נוצר מתוך ההבנה כי מדובר בפלטפורמה שתוכל לחבר בין הגופים, להפרות ולהעניק להם ערך מוסף, במיוחד על רקע המצב הכלכלי במשק כיום."

על הפורום

פורום BLACK הינו הפורום הראשון של שוק הקד"מ והאירועים העסקיים בישראל.  הפורום מאגד בתוכו 450 מנהלי שיווק, מרקום ומשאבי אנוש מ-180 החברות המובילות במשק. BLACK  הוקם מתוך צורך עכשווי של המנהלים להחליף ידע, להרחיב אופקים, וכן לערוך חיבורים עסקיים ושיתופי פעולה בין אנשים וחברות שונות, והוא פועל ללא מטרות רווח.

על האיגוד


האיגוד הישראלי לשיווק (בשמו הקודם איגוד המפרסמים בישראל), הוקם בשנת 1961 ע"י 15 חברות שפרשו מהתאחדות התעשיינים כדי ליצור גוף שידאג לצרכים המקצועיים של אנשי השיווק והמפרסמים, ישמיע את קולם בפני הרשויות ויסייע לחבריו לשווק ולפרסם ביעילות, בהגינות ובאפקטיביות מרבית. האיגוד מונה כיום כ-200 ארגונים וחברות במשק הישראלי במגוון תעשיות, שירותים וענפים, המכירים בכוחו הרב של השיווק התחרותי וביתרון לגודל הנובע מהתאגדותם יחד.

 

 

(24.11.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©