באתר
במדריך
ראשי > תערוכות > פורמט קריאייטיבי: תערוכה מטיילת

פורמט קריאייטיבי: תערוכה מטיילת

בית הספר למקצועות הפרסום "עבודי קריאייטיב", מצאו השנה חלופה מקורית לתערוכת הסיום המסורתית של בוגריו...

גם השנה "עבודי קריאייטיב", בית הספר למקצועות הפרסום, מוצאים חלופה מקורית לתערוכת הסיום המסורתית של בוגריו. מגזין מהודר נישלח בימים אלה לכל מנהלי הקריאייטיב של תעשיית הפרסום שזמן בשבילם הוא מצרך יקר.

המגזין מכיל מודעות בפורמט ענק של A3 שיצרו הסטודנטים ולמעשה משמש כתערוכה. בתחתית כל מודעה מודפסים השם ומספר הטלפון של הסטודנט היוצר וכך נוצר מצב שבו מנהלי הקריאייטיב יכולים ליצור קשר ישירות עם בוגרי בית הספר ומזמינים אותם לראיון עבודה.

אידה מרקוביץ' טוויג, מנהלת מגמת קופירייטינג, מסבירה: "אנשי המפתח של תעשיית הפרסום הם אנשים עסוקים מידי בשביל להגיע לתערוכות גמר בבתי ספר לפרסום, המגזין מביא את התערוכה אליהם, הם עוברים על העבודות ומזמינים את הסטודנטים לראיון עבודה, זה קל, פרקטי ופשוט"

נאור הרמן, מנהל בית הספר מספר כי המטרה של המגזין היא להביא את התערוכה לקהל היעד שלה, במקום להזמין את הקהל לתערוכה. מנהל קריאייטיב שמקבל את המגזין יכול להתרשם מהעבודות בזמן שנוח לו במקום להגיע לתערוכה ולהעיף מבט חפוז על העבודות.

 

עבודי קריאייטיב
 

"עבודי קריאייטיב", בית הספר לפרסום, הינו חלק מחברת "עבודי", חברת הענק הוותיקה בתחום הפרסום בישראל. "עבודי קריאייטיב" הוא בית הספר "בוטיק", יוקרתי ומקצועי, המתמחה מזה כ-20 שנה, בלימודי מקצועות הקריאייטיב והעמיד דורות של בוגרים שהשתלבו בשוק העבודה. בבית הספר קיימות כיום שש מגמות: קופירייטינג, ארט דיירקשן, סטיילינג, יחסי ציבור, הפקת אירועים ומגמת עיתונות ותקשורת.

 

(29.12.08)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©