Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > הפאנל המרכזי בכנס האירועים

הפאנל המרכזי בכנס האירועים

הפאנל המרכזי בכנס האירועים - האם ייתכן שהמיתון יתברר כמנוע הצמיחה האמיתי של הענף ?

הפאנל המרכזי - האם ייתכן שהמיתון יתברר כמנוע הצמיחה האמיתי של הענף ? יהיה בהנחיית תומר סגמן, בהשתתפות לקוחות בכירים בענף.

רבות מהנחות העבודה שלנו אינן תקפות יותר בימים אלו, לאור המשבר שהחל בעולם ובישראל. סוגיה זו רלוונטית בכל התחומים, אך אין כמו עולם השיווק כדי להבחין עד כמה זה נכון.
מעניין לשים לב כי התחזיות שהערכנו לפני כמה שבועות, מתבררות  היום מעט אחרת, וסביר שאי בהירות זו עוד תלווה אותנו לאורך זמן.

המשפט "מאחורי כל איום נמצאת הזדמנות" מקבל משנה תוקף בעת הזו. לצערנו, במקרה הזה הכל התחיל מאיום – כולנו נדרשים לקצץ אך לייצר לפחות את אותו ערך. כולנו נדרשים לחשוב על דרכים חדשות ונוספות להגיע ליעדנו. כולנו נדרשים, היום יותר מתמיד, להביא "כסף חדש". כולנו נדרשים לפעול בתנאי חוסר וודאות. לאף אחד אין תחזית יציבה, כזו שבאמת אפשר לבנות עליה.

וזו (גם) ההזדמנות.

הפאנל, בהשתתפות לקוחות בכירים במשק, יציף את האפשרויות המגוונות בתפיסת השיווק החוויתי, תוך שימוש בכלי הקד"מ, המציבות אלטרנטיבות רלוונטיות ליצירת ערך ולהשגת התוצאות הרצויות, לאור תנאי השוק המתעצבים להם כעת מחדש.

•    ורדית גונדטר - סמנכ"לית השיווק של לאומי קארד
•    נועם מנאלה - מנהל השיווק והמיתוג העולמי של אפריקה ישראל
•    רונן כהן - סמנכ"ל הלקוחות והשיווק של UPS
•    יריב לבסקי – מנהל שיווק של בזק בינלאומי


תומר סגמן, 36, הינו מנכ"ל ובעלים של InnoVision שיווק חוויתי.

(20.01.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©