Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > פרומו > 1999-2009 סיכום עשור
Coverp-____

1999-2009 סיכום עשור

דבר העורכת 

קטי ביסראור - עייאש

 

1999 - פרומו מדיה בא לעולם

... ההנחה כי שום מסע פרסום אינו שלם ללא פעילות קד"מ הפכה כבר לתפיסה רווחת. עובדות אלו הן שהביאו להולדת המגזין פרומו מדיה. מעתה, מקבלי ההחלטות הרוצים לחדש, לקדם, לקרב ולאחד יכולים להיעזר בקטלוג הפותח חלונות לעולם של שיווק אחר.

 

2000 - המטרה לגעת

סוד ההצלחה של האירוע ככלי שיווקי. הוא ביכולתו לרגש ולומר ללקוח, לעובד, לסוכן: "אתה חשוב לי". הסוד הוא להפיק אירוע שמצליח לגעת.

 

2001 - שנת שיא

אנו מצויים בתקופה מבורכת. שנת 2001 מאופיינת בגדילה בכמות האירועים ובצמיחה ברמת הקריאטיביות.

 

2002 - אירועים במשבר

זוהי יומרה לא קטנה להוציא הזמנה לאירוע כאשר ברקע מתרבים סימני השאלה לגבי עתידן של חברות היי-טק רבות. אך דווקא בזמן משבר יש להשקיע יותר בתקשרת השיווקית של החברה המבקשת למצוא עתיד אחר, טוב יותר.

 

2003 - שמחה ויופי מביאים ברכה

ארבעים שנה לאחר הקמתו של בית האופנה החליט Yves St Laurent לעזוב והוא עשה זאת באירוע שנחשב כאחד מהגדולים שהתקיימו באירופה. בפתיחת האירוע אמר St Laurent מילים שמתאימות לנו בימים אלו שבהם המוות מצוי בפינת הרחוב: "בארבעים שנה הכרנו סבל ומשברים אבל ידענו לשמוח גם כשלא כל-כך רצינו, כי השמחה והיופי מביאים ברכה".

 

2004 - המשבר מאחורנו

היום ברור שהמשבר מאחורנו. לא שהמצב השתנה באופן משמעותי, אבל המשק החליט לפרוץ קדימה למרות הכל.

 

2005 - תנו כבוד לעובד

התפנית העיקרית בשנה זו היא האינטגרציה הגדלה והולכת בין מחלקות שעוסקות במשאבי אנוש ומחלקות השיווק. כיום ברור כי אירועי העובדים הם אירועים שיווקיים לכל דבר.

 

2006 - הקו נעלם...

המודל לפיו יש ATL ויש BTL  מתבדה, הקו הולך ודועך. היום, פעילויות הפונות ישירות לצרכן- גם בונות מותג.

 

2007 - LIVE MARKETING לעם ישראל

ימי מלחמת לבנון השנייה...השיווק החוויתי מתאים מאוד לחברה הישראלית, בה אנו חיים, בעל כורחנו, בין מלחמה לשלום. הישראלי, החי עם השפע מחד ועם חוסר הביטחון מאידך, מצפה שידברו אליו לנשמה.

 

2008 - GOOD BUSINESS

במשך שנים רבות נחשבה ישראל למובילה בתחום האירועים העסקיים ברחבי העולם. בשנה האחרונה נדמה כי הרוח המהפכנית שינתה כיוון, מעין מנוחה על זרי דפנה, בעוד בנו בוערת התשוקה להתפעל ולהתרגש מחדש. דווקא התרומה לקהילה יכולה להיות תשובה מצוינת לחדשנות שכזו.

 

2009 - עשר שנים

עשר שנים עברו מאז הולדת המגזין הראשון של פרומו מדיה. המשבר חזר אלינו ואנו נמשיך לחלום ולהתרגש.

 

 

 

(25.02.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©