Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - סופרפוש

PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - סופרפוש

סופרפוש - קד"מ - 10 שנות קמפיינים

orange כשהעתיד נשמע מצוין - ההווה מושלם: מהלך ניידות המספרים יצא לדרך!
סופר פוש, המלווה את orange מיום הקמתה, לקחה חלק מרכזי בבנייה, הפקה ותפעול תכנית הפעולה לרגל המהלך. התכנית שגובשה, משלבת פעולות תדמית ומכירה, וכוללת נגיעות איכותיות בסגמנטים השונים.


גרילה לקהל הרחב
מה רצינו? להגביר כמות נגיעות, להפתיע, לחדש ולהעניק ערך מוסף,   "פשוט בגלל שאנחנו orange".

מה עשינו? שיירת רכבי ואן ממותגים, הגיעה לערים ברחבי הארץ, כשהיא מצוידת בצוותי דיילים ואנשי מכירה. הצוותים חילקו מתנות וחומרים שיווקיים והפנו אל אנשי המכירות במקום, לקבלת מידע מפורט יותר ולהצטרפות.
רואים תוצאות! הפעילות הגבירה משמעותית את מידת החשיפה למבצעים האטרקטיביים של חברה, והביאה לעלייה חדה במכירות, באזורים בהם התבצעה הפעילות.


מכירה לקהל רחב
מה רצינו?
פעילות חוויתית בקניונים
מה עשינו? מתחמים מעוצבים עם תצוגת המכשירים המתקדמים של orange, צפייה בתכנים מפורטל live obox, ואפשרות לזכייה במתנות והצטרפות לאחת התוכניות של החברה.
תוצאות
: גיוס מאסיבי של לקוחות חדשים ויצירת הד וחוויה ברחבי הקניון.

תדמית - תערוכת רכבים
מה רצינו?
תמיכה חוייתית בפעילות משלימה לקמפיין ה-ATL‏ (הפונה למגזר העסקי)  שהעלתה החברה
מה עשינו? תערוכת רכבים קונספטואלית ברוח הקמפיין.
במסגרת התערוכה, עוצבו רכבים מיוחדים בצורה המתאימה לבעלי מקצוע שונים, כגון: רכב הדשא שעוצב עבור הגנן, רכב הגלידה, רכב נקניקיה ועוד. התערוכה נדדה בין מתחמי הסינמה סיטי, איקאה וקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.
רואים תוצאות: חוויה, באזז וחיזוק תדמית החדשנות, המקוריות והמובילות של orange. במהלך ימי התערוכה נחשפו מעל 500,000 איש לתערוכה.
 
SHOCK HUNT
הלקוח: תנובה
תיאור הפעילות: מבצע חוויתי שנערך בפריסה של 30 נקודות ברחבי הארץ במשך שמונה ימים במסגרתו חולקו 240 IPOD‏ SHUFFEL‏ ופרס גדול של 50‏ אלף ש"ח. המבצע חצה מדיות והתחיל בפעילות של באזרים בבתי הספר וצוותים שרכבו על גבי תלת אופן ברחבי הארץ. באתר האינטרנט של המותג התנהל המשחק, בו התבקשו השחקנים לענות נכון על מספר שאלות, כל תשובה נכונה סיפקה לשחקנים רמז לגבי מיקום היומי של התרנגול. השחקנים שזיהו את הנקודה בה נמצא התרנגול זינקו אל השטח! הראשון- קיבל את הפרס היומי -  IPOD‏ SHUFFEL.
מה קרה בחוץ? מאות ילדים רצים ברחובות במטרה להיות הראשונים שמגיעים אל התרנגול...
הצלחת הפרוייקט היתה בכך שהמבצע עודד, מכר ו"חי" בכל עולמות התוכן המדברים לבני הנוער:מעטפת המשחק היתה אינטרנטית, אך להשלמת הזכייה המשחק עבר לפעילות שטח.

 
orange אביב
הלקוח: פרטנר/ orange ישראל
שנה: הפרויקט רץ במשך שנתיים – 2005 ו 2006
מיקום: כ- 11 נקודות בפריסה ארצית
ספקים: אמיר קמע – בינוי ומיתוג, טייכמן – תאורת המתחמים, רשג"ד – אישור בטיחות ובטחון, סימני דרך – מדריכי דרך בניית מסלולים והצעות לטיולים עבור המבקרים.
מיוחד: חברת orange הזמינה את כל המדינה להתחבר בחול המועד פסח לטבע, למים, לפריחה ולמשפחה.
חברת סופר פוש הפיקה עבור orange במהלך חול המועד 11 עמדות מידע, פינות התרעננות ומנוחה ניידות בכל רחבי הארץ, בהן נתנו מדריכי טיולים מקצועיים מידע מפורט על מסלולי טיולים באזור, חילקו ערכות טיול והמליצו על אטרקציות בדרך.
במתחמים חילקו דפי הפעלה לילדים ומתנות ללקוחות orange, ניתן שירות טכני ללקוחות orange והדגמת מכשירי הדור השלישי.

(18.03.09)
____-___4____ _______5____
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©