באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - קבוצת מיתוס

PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - קבוצת מיתוס

קבוצת מיתוס - קידום מכירות - 10 שנות קמפיינים 

השקת המותג PRINCE בישראל
לקוח: דובק HOP
שנה: 2005
מיוחד: קמפיין השקה מהגדולים שנעשו בארץ והגדול ביותר למותג סיגריות בישראל, הקמפיין החל באירוע השקה ל- 200 מובילי דעת קהל שהוטסו לאילת למסיבת השקה פרטית, אירוע השקה למערך השיווק וההפצה (600 איש), קמפיין השקה לצרכנים בטעם העיר (מתחם 500 מ"ר), קמפיין שטח להשקה במוקדי בילוי, חופי רחצה, פאסים ונק' מכירה , מבצעי קמעונאים נלווים. פיתוח ערכות השקה ייחודיות תוך שימת דגש על נושא הטעם (טבק מובחר) ועוד.

השקת המותג קרמה
לקוח: קוסמופארם
שנה: 2003-2008
מיוחד: כמעט עשור שקבוצת מיתוס מלווה את השקת המותג קרמה בישראל ומעצבת ומפיקה את מתחמי התצוגה של קוסמופארם בתערוכות ואירועי שיווק שונים.

קמפיין חברה תדמיתי

לקוח: דפי זהב
שנה: 2004
מיוחד: הפקת קמפיין שטח ענק בקונספט "קמפיין בחירות" שכלל רכבי פרסום, דיוור ישיר, צוותי הפגנה, ירידי פרחים (חמניות), תהלוכות שטח, פעילות פנים ארגונית, מבצעי קד"מ לעסקים ולקוחות.


השקת המותג WALL STREET
לקוח: דובק HOP
שנה: 2004
מיוחד: קמפיין השקה מהגדולים שנעשו בארץ למותג סיגריות. הקמפיין התבסס על קמפיין השקה לצרכנים בטעם העיר – עמדות מכירה, פסטיבל הג'אז (מתחם מרכזי), קמפיין שטח להשקה במוקדי בילוי, חופי רחצה, פאבים ונק' מכירה באמצעות משחק אינטראקטיבי, צוותי דיילים/ות, רכבים ממותגים, מיתוג נקודות מכירה ומבצע קמעונאים.

 

 

(10.05.09)
_____-6-____ _____-5-____
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©