באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - קונטקט

PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - קונטקט

קונטקט - קידום מכירות - אירועי העשור

הטרקלין של לינדט
הלקוח: "סידס דברים טובים", המייבאת ומשווקת את מותג לינדט בישראל
מיקום: הטרקלין של לינדט מגיע לקהל היעד במקומות הטבעיים לו: חברות היי טק, נמל ת"א, תערוכת אומנות הארץ , פסטיבל הסרטים בעכו, פסטיבל מספרי הסיפורים בגבעתיים ומעניק לו הזדמנות ליהנות מחווית שוקולד מיוחדת וייחודית.
יוזמה והפקה: קונטקט
בינוי: זברה תערוכות ותפאורות
מיוחד: ה"טרקלין של לינדט" הינה פעילות קד"מ ניידת חוויתית למותג אשר במרכזה עומד טרקלין נייד מרהיב ביופיו המביא בפני הצרכן חוויה מעולם אחר. הפעילות היוקרתית מחזקת את ערכי המותג דרך יצירת חוויה יוצאת דופן שבמרכזה חווים המשתתפים את העוצמה שבשוקולד משובח. הקהל המבקר בטרקלין פוגש בשוקולטייר שלוקח אותו למסע חוויתי בעולם השוקולד המושלם. תוך שימוש בחמשת החושים האורחים חשים במרקם החלק של השוקולד, שומעים את השבירה המדויקת של השוקולד האיכותי, מריחים את הארומה שאופפת את קוביית השוקולד ולבסוף...טועמים מהשוקולד האיכותי והמפנק.

תחרות הסושי הכשר הראשונה מסוגה בעולם

לקוח: חברת ראקוטו-קאסיי, יבואנית סויה קיקומן

מיקום: "סטואה", שבקיבוץ געש

שנה: דצמבר 2007
יוזמה והפקה: קונטקט
ספקים: עיצוב:איה צאלים, תאורה: גיל טייכמן.
מיוחד: לראשונה בארץ, התכנסו מגלגלי סושי מיומנים ממסעדות נבחרות לאחד האירועים הייחודיים שנעשו בענף הקד"מ בארץ: תחרות הסושי הכשר הראשונה מסוגה בעולם. התחרות עסקה באומנות הכנת הסושי והתקיימה במעמד שגריר יפן ובהנחיית הילה אלפרט. פאנל שופטים מכובד שכלל חמישה שופטים בניהם, סושי מאסטר מיפן, השף ראובן הראל - נשיא איגוד השפים והטבחים בישראל  והשף שאול בן אדרת (קימל) בחן את הסושי הכשר שהכינו נציגי מסעדות סושי מובחרות מרחבי הארץ. התחרות יצרה חווית סושי יוקרתית ואינטראקטיבית שמינפה את קיקומן כמותג מזון איכותי אל מול קהל היעד, המורכב בעיקר ממסעדנים וקמעונאים. האירוע הייחודי מונף ע"י כתבות יחסי ציבור במדיות השונות ביניהן כתבה בחדשות ערוץ 2 ואף במדיה הכתובה ביפן.

אליפות של אירוע
הלקוח: חברת מולטילוק
מיקום: היכל נוקיה
הפקה: קונטקט
עיצוב: איה צאלים
מיוחד: על גבי הפרקט, שראה אליפויות אין ספור, ובאמצעות תצוגת מוצרים מרשימה נחשף קהל הבכירים וקובעי הדעה לכלל הפתרונות המובילים בעולם הנעילה. היכל נוקיה הפך לחגיגה מרשימה של צבע ויוקרה, בקונספט המדגיש את העוצמה והבינלאומיות של החברה באירוע לקוחות חגיגי בו נכחו מנכלים ובכירים במשק כמו גם שחקני מכבי ת"א בכדורסל. האירוע כלל מופע ייחודי של זמרת האופרה, אפרת רותם ומופע "אמנות התדהמה" של נמרוד הראל בשיתוף קהל הלקוחות.

 

 

(10.05.09)
______4-____ ______-5-____
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©