Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - PREMIUM

PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - PREMIUM

PREMIUM  - קד"מ - 10 שנות קמפיינים 

Student Card
הפקה: premium
לקוח: לאומי קארד
שנה: 2002-2006
מקום: 25 קמפוסים אקדמיים ברחבי הארץ
מיוחד: ייזום והפקה בפועל של מהלך שיווקי חסר תקדים בשוק כרטיסי האשראי בארץ, בשנת 2002, שהתבסס על פעילות שיווקית ישירה בלבד והניב כ-25,000 כרטיסי אשראי, בפעילות גיוס אינטנסיבית שנמשכה כשבועיים בלבד. ייזום תעודת סטודנט שהיא גם כרטיס אשראי ושימוש באסטרטגיית אנטי מיתוג שאפשרה לשלב כ-200 אנשי מכירות מיומנים בתוך תורי הנפקת תעודות הסטודנט של הקמפוסים השונים ברחבי הארץ. תפירת תכנית נאמנות מקיפה, הכוללת מיפוי צרכי קהל היעד, גיוס הטבות, הפקת אירועי שימור לאורך השנים, קידום מכירות במספר נקודות זמן לאורך שנת הלימודים, הקמת מערך לוגיסטי תומך בהנפקת כ-150,000 כרטיסי סטודנט בנוסף להנפקת כרטיסי האשראי ועוד.

מירס צ'אלנג' בספארי
הפקה: premium
לקוח: מירס תקשורת
מפיקים: טליה ויוראנו, ערן נמשיץ
שנה: 2008
מקום: ספארי רמת גן
מיוחד: השקת מבצע מכירות לאגף המכירות של מירס תקשורת בלוקיישן לא שגרתי, תוך שילוב תכני "השרדות בג'ונגל". לאירוע ההשקה, קדמה הפקת טורניר בין המחלקות השונות באגף, אשר התפרש על פני שטח הספארי וכלל פעילויות ספורטיביות אתגריות. לפילים ולג'ירפות שלום.

 

 

(22.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©