באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - אטיוד מילניום

PROMO 2009 - אירועי העשור - קידום מכירות - אטיוד מילניום

אטיוד מילניום - קד"מ - 10 שנות קמפיינים 

תאורת פרוצס – סטלה ארטואה
לקוח: בירה סטלה ארטואה ישראל
שנה: 2006
מיוחד: אנשים רבים בכל העולם מאוד אוהבים ומתחברים לפנסים. לכן, חברות רבות משתמשות במגוון פנסים כמוצר פרסומי.
בירה סטלה ארטואה ישראל, השתמשה בקמפיין שלה לקידום המותג, בדור החדש של הפנסים – תאורת פרוצס. זו משפחה של מוצרים, הכוללת מגוון גדול של דגמים המקרינים לוגו או תמונה. סטלה ישראל היא החברה הראשונה בעולם, שיוצר עבורה מחזיק מפתחות בצורת בקבוק בירה סטלה, כאשר לוגו החברה מוקרן ישירות מהפנס.

עפרונות פאזל
לקוח: orange
שנה: 2002
מיוחד: מוצר פרסומי מקסים ואינטראקטיבי. סט עפרונות היוצרים תמונת פאזל. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת ניתן להדפיס תמונת פרוצס באיכות גבוהה וייחודית.
אורנג' ישראל הייתה החברה הראשונה בעולם שהודפס עבורה סט עפרונות פאזל בהדפסת PHOTO איכותית. תמונה זהה לשלטי החוצות שנפרסו ברחבי המדינה באותה תקופה.

מחזיק מפתחות - כוס בירה עם נוזלים

לקוח:  קרלסברג
שנה: 2009
מיוחד: לאורך השנים נעשה שימוש רחב במוצרי פרסום עם נוזלים. חברת קרלסברג ישראל הנה החברה הראשונה בישראל ואחת הראשונות בעולם, שעשתה שימוש בדור החדש של מוצרים עם נוזלים – אפקט נוזל הבירה.
בשנה בה קרלסברג העולמית משיקה כוס חדשה, ייצרנו עבור קרלסברג ישראל מוצר קד"מ חדשני – כוס הבירה החדשה עם נוזלים כמחזיק מפתחות. בעזרת הנוזל נוצר אפקט מיוחד הזהה לבירה.

הצמיד הכחול

לקוח: אקים ישראל
שנה: 2004
מיוחד: בשיתוף פעולה עם חברת AND1 שתרמה את הלוגו שלה, ייצרנו עבור אקים ישראל צמיד סיליקון כחול באיכות גבוהה, שהפך מיידית ללהיט ענק.
הצמיד נמכר בנקודות מכירה שונות ורבות ברחבי הארץ, קודם בתוכניות טלוויזיה ואירועי ספורט, סלבריטאים רבים ענדו אותו ומאות אלפים תרמו ורכשו את הצמיד הכחול.
מוצר פרסומי אדיר זה, תרם רבות לגיוס הכספים לאקים.

השקת תרופת אלידל

לקוח: נוברטיס ישראל
שנה: 2003
מיוחד: חברת התרופות נוברטיס ישראל, השיקה תרופה חדשה, העוזרת בטיפול באסטמה של העור. לאירוע השקה חגיגי המיועד לרופאים, הגיעו גם נציגי נוברטיס העולמית, שהתרשמו מאד מהפתרונות השיווקיים שנבחרו לתרופה בישראל. כדי לקדם את חשיפת התרופה לציבור הרחב, הצענו להשתמש בדמות חדשה, שתלווה את הקמפיין ותתאים למסרים השיווקיים של התרופה. צוות אטיוד יצר את אלידלי, קנגורו חמוד, היודע לדבר ולהציג את עצמו. השימוש בבובת אלידלי היה במגוון רחב של מוצרים, כולל שלטי חוצות ונחל הצלחה גדולה גם מעבר לים.

 

 

(22.03.09)
_____-4-____ _____-5-____
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©