Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > תערוכות > PROMO 2009 - אירועי העשור - תערוכות ומרכזי מבקרים - קומפיוגרפיק

PROMO 2009 - אירועי העשור - תערוכות ומרכזי מבקרים - קומפיוגרפיק

קומפיוגרפיק - הפרויקטים של העשור

מרכז מבקרים- בנק ישראל
לקוח: בנק ישראל, ירושלים
הקמה ועיצוב: קומפיוגרפיק
מיוחד: למרכז קונספט ייחודי ודינאמי המשלב התנסות בפעילות הכלכלית של המשק דרך פעילות אינטראקטיבית, מצגות מולטימדיה, סרטים ותצוגה נומיסמטית (שטרות ומטבעות). הפעילות האינטראקטיבית של מרכז המבקרים מופעלת בסנכרון עם מערכות מדיה ותאורת מופעים חדישות.

שדרוג מרכז המבקרים של הבורסה לניירות ערך בת"א
לקוח: הבורסה לניירות ערך
הקמה ועיצוב: קומפיוגרפיק
שנה: 2007
מיוחד: מרכז המבקרים של הבורסה לניירות ערך בת"א שהוקם ע"י קומפיוגרפיק ב-2001 עבר שדרוג, שכלל עבודה על שני אגפים נפרדים: תערוכת תולדות הבורסה שכללה תצוגה מעוצבת ומרהיבה של רגעים מכוננים בציוני דרך של הבורסה מיום הקמתה וקיר הווידיאו. קיר הווידיאו משלב מיצגי מולטימדיה ואנימציה המוקרנים על גבי קיר מסכים, ומופעלים בתזמונים משתנים. קיר המסכים החדש משלב מיצגי מולטימדיה ואנימציה המופעלים בתזמונים משתנים. המרכז משמש את הבורסה באירועי פתיחת מסחר, שידורים חיים לחדשות ערוץ 2, אירועי חברות ועוד.

ביתן מקורות - תערוכת אגריטך
לקוח: מקורות
הקמה ועיצוב: קומפיוגרפיק
מיקום: מרכז הירידים ת"א
שנה: 2006
מיוחד: הביתן עוצב בשימוש במוטיבים מעולם המים ומעולמה של מקורות, והציג את תכניה באמצעות מולטימדיה וטכנולוגיה מתקדמות. שילוב האלמנטים התפאורתיים (צינורות מתכתיים, מעטפת עגולה, מסכי וידאו ועוד) בביתן יצר סביבה המשדרת את מסריה ותדמיתה של חברת מקורות: גלובליות, קדמה טכנולוגית, עוצמ וידע בתחומי פעילות רבים.

תערוכת "הזמנה לשקט"

לקוח: מוזיאון הילדים חולון
הקמה ועיצוב: קומפיוגרפיק
שנה: 2007
מיוחד: התערוכה "הזמנה לשקט" מזמינה את המבקרים בה למסע חווייתי לגילוי השפה בליווי מדריכים חירשים וכבדי שמיעה. התערוכה הינה פרויקט חינוכי וערכי, אך מעל לכל חוויתי, אשר מציב בפני המבקרים אתגרים אמיתיים ותובע מהם לברוא שפה לא מילולית יש מאין. העיצוב המינימליסטי והמדויק של התערוכה, יחד עם החום של המדריכים והקבוצתיות המתגבשת, יוצרים חוויה משמעותית ובלתי נשכחת.

 

עמדות אינטראקטיביות – סלקום

לקוח: סלקום
הקמה ועיצוב: קומפיוגרפיק
שנה: 2005
מיוחד: מערך עמדות מידע אינטראקטיביות חווייתיות שהוקמו בשיתוף חברת לוגיה והוצבו במרכזי שירות סלקום ברחבי הארץ. העמדות אפשרו למבקרים במרכזי השרות של סלקום התנסות וקבלת הדרכה ראשונית על סלקום i-mode באמצעות פעילות אינטראקטיבית המשלבת המחשה אודיו-ויזואלית המורכבת מאנימציה, טקסטים, תמונות וסרטים.

מיצג פתיחת החיזיון "בן גוריון – הכרעות מעצבות"
לקוח: המכון למורשת בן גוריון
עיצוב והפקה: קומפיוגרפיק
שנה: 2007
מיקום: שדה בוקר
מיוחד: אירוע ההשקה כלל אישים רבי מעלה, ביניהם נשיא המדינה, שמעון פרס. המיצג לוקח את הצופים למסע מרתק בעקבות ההכרעות ההיסטוריות המעצבות של בן גוריון. במהלך הסרט משתתפים הצופים בקבלת ההחלטות, תוך הבנת מורכבותן וחשיבותן ההיסטורית. הסרט מצליח ליצור אצל הצופים מעורבות רגשית יחד עם הבנה היסטורית עמוקה. קומפיוגרפיק זכתה בעבור המיצג בפרס "מסך הכסף" בפסטיבל הבינלאומי היוקרתי U.S. International Film And Video 2008.

מיצג תע"א לסלון אווירי (Le Bourget ), פריז
לקוח: תעשיה אווירית
עיצוב והפקה: קומפיוגרפיק
מיקום: פריז
שנה: 2005
מיוחד: מיצג תלת מימד סטריאוסקופי שהפקנו עבור התעשייה האווירית, הוקרן על מסך ענק והציג את תחומי הפעילות של התעשייה האווירית, בליווי הקרנה של 16 מסכים שיצרו חוויה היקפית אצל הצופים. המיצג בלט בין כל אלפי המציגים האחרים בתערוכה וקיבל ביקורות נלהבות מכל המבקרים: "הסרט, שמשאיר את הצופים פעורי פה, מציג מרכז שליטה ובקרה מהסוג שרואים רק בסרטים הוליוודיים עתירי תקציב" (ידיעות אחרונות).

ערכות מולטימדיה עמותת "אור ירוק לחיים"
לקוח: עמותת "אור ירוק לחיים"
עיצוב והפקה: קומפיוגרפיק
שנה: 2004
מיוחד: קומפיוגרפיק הפיקה ועיצבה עבור עמותת אור ירוק לחיים 4000 ערכות מולטימדיה, לליווי וחניכה של נהגים חדשים. ערכות המולטימדיה כוללות: סרט עלילתי הסברתי "קוד ירוק – משימה אפשרית" (בכיכובם של אושרי כהן ועמוס לביא), קטעי סימולציה אנימטיביים בתלת מימד לתרגול מצבי נהיגה שונים, חוברת הדרכה הפונה לנהג החדש ולמלווה בפורמט של קלטת וידאו, תקליטורי DVD, CD למחשב ואוגדן מפות הארוזים בתיק אופנתי ממותג "אור ירוק לחיים". הערכות חולקו לנהגים חדשים בכל הארץ וזכו להצלחה רבה.

 

 

 

(25.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©