Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > PROMO 2009 - אירועי העשור - פרומרקט

PROMO 2009 - אירועי העשור - פרומרקט

פרומרקט - עשור של אירועים

כפר המוסיקה
לקוח: קוקה קולה

שנה: מ-2003 עד 2007

מיקום: חוף ניצנים

האתגר: קוקה קולה = מוזיקה

מיוחד: יצירת המהלך השיווקי הגדול ששינה את השוק לשוק אירועי המותגים בעולם השיווק החוויתי דרך  קמפיין נרחב ופורץ גבולות, הנתמך ע"י טלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ויחסי ציבור.
מה היה לנו שם? פסטיבל מוסיקה שנמשך 20 יום, עם הופעות חיות של טובי האמנים בארץ, בתי קפה, דוכנים, אזורי צ'יל-אאוט, רחבות ריקודים, חוף הפתוח 24 שעות ביממה – ו-15,000 צעירים מדי ערב!
התוצאות: מיתוג נרחב, יצירת זהות למותג וזהב בגלובס העולמי- ופתיחת עידן חדש בשיווק הישראלי – עידן השיווק החוויתי .

קוקה קולה וילג'
לקוח: קוקה קולה

שנה: 2008

מיקום: חוף אכזיב

האתגר: פרויקט הקיץ של קוקה קולה לצעירים הפך ברבות השנים לשם דבר ולאחד האירועים הבולטים המזוהים ביותר עם החופש הגדול, והיווה ביטוי לתפיסה שיווקית ייחודית של מותג המתחדש בכל יום. השנה החליטה החברה להחליף את הפורמט המוכר והידוע באלטרנטיבת קיץ אטרקטיבית ושונה לחלוטין – ולהגשים לבני הנוער את חלום החופשה האולטימטיבית: כפר נופש לצעירים בלבד.
מה היה לנו שם? בהשקעה של 20 מיליון שקלים, נוצר במקום ששימש בעבר את קלאב-מד, קונספט שלא היה קיים עד כה בישראל: קוקה-קולה וילג', כפר הנופש המיועד לבני נוער בלבד, בני 15-18. במשך כחודש וחצי, במחזורים בני שלושה ימים, אירח קוקה-קולה וילג' אלפי בני נוער, אשר תמורת תשלום סמלי נהנו מחופשה חלומית, שכללה ארוחות ושלל פעילויות מבוקר עד לילה: אטרקציות מים וחוף, בריכה, מתחם אינטרנט, מתחם מולטימדיה, מתחם קולנוע, מופעי סטנד אפ ומסיבות עד אור הבוקר.

ווליום כנרת
לקוח: סלקום
שנה: 2007-2008
מיקום: חופי הכנרת
האתגר: להעמיד את אירוע הצעירים הכי מלהיב של הקיץ, מול החברות הסלולריות האחרות, ולנכס את המוסיקה הישראלית לסלקום.
מה היה לנו שם? חברה מסחרית המחזירה את ערד בשלושה ימים מטריפים של וודסטוק המסחרי בגרסה הישראלית והראשונה מסוגה והכול תחת הסלוגן: מוסיקה, אהבה, סלקום. 40 אלף בני נוער שחטפו את כל הכרטיסים לאירוע, התמקמו באוהלים שהקימו במתחם שעל החוף ונהנו יום יום ושעה שעה מהופעות של מיטב הזמרים והלהקות הישראליות ומהקצפת שבדובדבן: גמר כוכב נולד. לאור ההצלחה הגדולה ב-2007, בחרה סלקום לקיים את האירוע גם ב-2008.

הפסטיבל הבינלאומי לפיסול בחול
לקוח: סופרפארם
שנה: 2005
מיקום: חוף הים בחיפה

האתגר: להפוך את ה-summer sale המסורתי של סופר-פארם ממבצע מכירות לאירוע חווייתי מתמשך ומיוחד במינו, שייצור מפגש מחוץ לסניף בין כלל עם ישראל למותג סופר-פארם, ויחזק את חיבור המותג לחו"ל, לאמנות וללייף-סטייל.
מה היה לנו שם? אירוע הקד"מ ההמוני ביותר בישראל. כמיליון מבקרים נהרו במשך 9 ימים לחוף הים בחיפה, לחזות ב-32 פסלים ענקיים ומרשימים מחול, שנוצרו ועוצבו על-ידי אמני פיסול מישראל ומרחבי העולם, בהפקתה של חברה הולנדית המתמחה בפסטיבלים שכאלה. בנוסף, הוזמן הקהל להשתתף בתחרות פיסול משפחתית נושאת פרסים. האירוע, שגובה בקמפיין ATL,  זכה ליחסי ציבור נרחבים ולתהודה עצומה – וזכה גם בזהב בגלובס העולמי.

הפינגווינים של קראו-סאיטקס
לקוח: קראו-סאיטקס
שנה: 2001
מיקום: הערים הגדולות במרכז הארץ
האתגר: להפוך קמפיין לגיוס עובדים לרגל איחודן של שתי חברות היי-טק ממודעת דרושים אפרורית לאירוע צבעוני, מיוחד במינו ומכה גלים, להטמיע את השם החדש, קראו-סאיטקס, וליצור גאוות יחידה בקרב העובדים הקיימים. כל זאת, בהתבסס על ה-DNA של החברה: תחום הצבע.
מה היה לנו שם? בוקר אחד התעוררו תושבי תל-אביב, רעננה, הרצליה וכפר-סבא וגילו בתדהמה כי ברחובות עירם "צמחו" להם בן לילה פסלי פינגווינים ענקיים, שכל אחד מהם מהווה יצירת אמנות צבעונית ומרשימה. התשובה להופעתם של 200 פינגווינים ססגוניים כאלה, שעוצבו כל אחד בידי אמן אחר, ניתנה למחרת בכלי התקשורת. הקמפיין יוצא הדופן העניק לחברה את התדמית המבוקשת, כחברה צעירה, דינאמית וקריאטיבית, וגרר אלפי פניות של מבקשי עבודה!

YES דרייב-אין
לקוח: YES
שנה: 2005
מיקום: מתחם הדרייב-אין בת"א.
האתגר: להמחיש את הבעלות והעליונות של yes בתחום הקולנוע ולבדל בכך את החברה ממתחריה.
מה היה לנו שם? שיחזור נוסטלגי מרגש של הדרייב-אין הראשון והיחיד בישראל, אשר נסגר לפני שנים רבות. במהלך חודש אחד בחופשת הקיץ הוצגו מיטב הסרטים החדשים על גבי מסך ענק לעיני אלפי הצופים שהגיעו ברכביהם לחוויה הנוסטלגית. לצד הקולנוע הוקמו מתחמי מזון לנוחות הקהל. לקוחות yes נהנו מכרטיסי כניסה בהנחה משמעותית, כך שנוצרה תחושת ערך והטבה כלכלית למנויים.

קונצרט הזיקוקים
לקוח: שגרירות צרפת
שנה: 2007
מיקום: מלב הים ועד לשמיים

האתגר: לייצר את אירוע העשור בתל-אביב, לרגל פתיחת אירועי "חודש צרפת" בישראל.
מה היה לנו שם? בשיתוף עם  Group F הצרפתית, חברת הפירוטכניקה הגדולה בעולם, נוצר קונצרט זיקוקים שנורו מלב ים לעבר שמי דרום תל-אביב והאירו את השמיים במחזות מרהיבים ועוצרי נשימה. השגרירות הצפתית לא חלמה על היקף ההדים שיקבל הפרוייקט, אך רבע מיליון צופים ופקקי תנועה שנמשכו עד חצות הפכו את קונצרט הזיקוקים לאירוע בלתי נשכח. במסגרת האירוע נשבר השיא הישראלי ביחסי ציבור כאשר 3 ערוצי הטלוויזיה בזמן שידור מהדורות החדשות – שידרו לייב במשך דקות ארוכות את האירוע .
למחרת האירוע עמוד השער בידיעות אחרונות ומעריב נצבע בזיקוקים ובדיווחים על גודל האירוע ששיתק מדינה שלמה.

ביוטי סיטי
לקוח: סופר-פארם
שנה: 2007-2008
מיקום: גני התערוכה
האתגר: לחזק את מעמדה של סופרפארם כמובילת שוק העיצוב והיופי בישראל.
מה היה לנו שם? אירוע שנתי המכנס את כל עולם האופנה והטיפוח תחת קורת גג אחת ומציע תצוגות אופנה ותצוגות שיער, הרצאות מומחים, ביתנים ומתחמים של מותגים מובילים בתחומי האופנה, האקססוריז, האיפור והטיפוח, אירועים מיוחדים ועוד. למעלה מ-22,000 מבקרים – ובעיקר מבקרות כמובן – בשלושה ימים.

30 שנה לתשלובת ישראכרט
לקוח: ישראכרט
שנה: 2005
מיקום: פארק גני יהושע
האתגר: אירוע מלהיב שיחזק את הקשר בין ישראכרט ולקוחותיה מצד אחד, ואת הקשר בין ישראכרט והתרבות בישראל מצד שני. אירוע שיפגין את העוצמה של התשלובת וייצור גאוות יחידה בקרב עובדיה.
מה היה לנו שם? שתי אירועי ענק בעלי ביקוש מטורף, כשלכל אחד מהם הגיעו כ90,000 איש. אירוע בסטנדרט עילי של מופעי פארק ברחבי העולם, בהשתתפות התזמורת הפילהרמונית הישראלית ומיטב אמני ישראל – לעיני עשרות אלפי לקוחות, ספקים ועובדי ישראכרט. בנוסף, צפה הקהל במיצג עוצמתי, מועשר בקרני לייזר ופירוטכניקה, שהעביר את מסרי התשלובת.

סלקום הלילה סגול
לקוח: סלקום
שנה: 2008
מיקום: 30 ישובים ברחבי ישראל

האתגר: להשיק את מהלך "משהו קטן וטוב" של סלקום ללקוחותיה, שעמד הפעם בסימן תרבות ישראלית. זאת, באמצעות אירוע המוני ומתוקשר מעולם המוסיקה, המחזק ומעצים את תדמיתה של סלקום כתומכת במוסיקה הישראלית ובאמניה.
מה היה לנו שם? עשרות אלפי צופים נלהבים ב-30 הופעות של מיטב האמנים הישראלים, שנערכו בו זמנית במהלך שני לילות ברחבי הארץ, מירוחם ועד קריית-שמונה. לקוחות סלקום נהנו מההופעות במחיר סמלי, מה שיצר תחושת ערך והטבה כלכלית בלעדית.

 

 

(02.07.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©