באתר
במדריך
ראשי > אירועים > PROMO 2009 - אירועי העשור - ד'פלוס הפקות

PROMO 2009 - אירועי העשור - ד'פלוס הפקות

ד'פלוס הפקות - אירועי העשור

מצעד האהבה
לקוח: סלקום, סמסונג, מילקי, 012, אורנג', יס, תנובה, קוקה קולה, אל על, טובורג, קסטרו ועוד.
מפיק: ד'פלוס הפקות , מח' למופעים עיריית תל -אביב
שנה: 1998-2005 (8 שנים רצופות)
מיקום: טיילת ת"א מכיכר אתרים ועד פארק צ'ארלס קלור.
ספקים: נושאות טנקים – פרידנזון, בינוי – תלוי/ארגוני במות.
מיוחד: אירוע הצעירים הגדול ביותר במזרח התיכון. משך כ- 300,000 איש בשיאו. קרנבל ארצי שסימל שפיות וסובלנות בתקופה ביטחונית קשה. האירוע שימש כפלטפורמה שיווקית למרבית המותגים המובילים בישראל, אשר נגעו באמצעותו באנשי המהפכה האלקטרונית - תרבות הקלאבינג, שהייתה אז בשיאה.
 
אורבן מוטו מיוזיק
לקוח: מוטורולה טלפונים סלולרים
מפיק: ד'פלוס הפקות וטרגט מרקט, המחלקה למופעים עיריית תל- אביב
שנה: 2004-2008
מיקום: רח' דיזינגוף (מקינג ג'ורג' ועד פרישמן)

ספקים: פעילות אקסטרים: אדרנלין, בינוי: עיצוב במה

מיוחד: מוטורולה לקחה בעלות על  תרבות הרחוב הפופולארית בקרב בני הנוער. האירוע מושך כ- 50,000 איש כל שנה.
תרבות זו מתאפיינת בחידושים אשר נולדים מדי שעה ברחובות העיר מחייבים את חברת ההפקה להיות מחוברת לשטח ולהתרחשויות באופן קבוע ומתמשך.
עוצמתו של האירוע הינו בחיבור האמוציונאלי שנרקם בין מוטורולה לקהל היעד וזאת בזכות האפשרות שמספק המותג לקהל להביע את כשרונותיו ותחביביו השונים על-גבי במות ענק בטבורה של העיר הגדולה.   

 

 

(30.03.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©