Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > PROMO 2009 - אירועי העשור - Marks

PROMO 2009 - אירועי העשור - Marks

 Marks Creative Brand Activities - אירועי העשור

20 שנה לגרטנר ישראל
לקוח: קומסט
ספקים: בינוי ונגרות – קורת גן
קונספט והפקה: Marks Creative Brand Activities
עיצוב: עודד נצר
הקרנות: AVS
צילום: שחר אהרוני
מיוחד: חברת גרטנר חגגה 20 שנות מצוינות בכנס הלקוחות השנתי שנערך במלון הילטון ב-2007. האירוע לכ-800 איש נבנה בהשראת גלריה אירופאית. בלובי המלון שוחזרו אלמנטים מגלריה ועליהם הוצבו תמונות שמן על קנבס. התמונות העבירו את עולם הערכים של גרטנר, באמצעות התייחסות להישגים מדעיים ואישים מההיסטוריה  המשדרים מצוינות, הישגים שבעקבותם יכולה גרטנר כיום לנבא את מהלכי השוק במצוינות.  

כנס העיר לחינוך

לקוח: אייל שביט - רשת העיר, עיריית חולון
מיקום: מדיהטק, חולון
הפקה: Marks Creative
מיוחד:  יצירת והפקת כנס העיר לחינוך כמותג המציג את האג'נדה של רשת העיר –החינוך בישראל. Marks בנתה יחד עם רשת העיר מותג חדש בשוק הכנסים ." כנס העיר לחינוך". כנס השם במרכז השיח את תחום החינוך במדינת ישראל. הכנסים נערכו כאשר סוגיה מרכזית ובוערת בתחום החינוך על סדר היום. מועד הכנס תוזמן ל-5 ימים לפני פתיחת הלימודים ושרת החינוך העניקה את נאום " מצב החינוך" שהציג את המטרות להשגה בשנה הנפתחת. המותג החל את דרכו ב-2006 ככנס אנונימי בין שלל כנסים, ב-2007 לנוכח הצלחתו הגדולה מהשנה הקודמת כבר נכחו בו נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר האוצר, חברי כנסת רבים וכמובן שרת החינוך.

כנס המרקום הבינלאומי של נטפים - השקת המותג החדש
לקוח: נטפים
קונספט והפקה: Brand Activities Marks Creative
מיוחד: חברת "Marks Creative" הפיקה כנס להשקת המיתוג החדש של נטפים. בכנס נכחו נציגי מחלקות המרקום של נטפים מכל העולם. תחת הקונספט netafim marcom camp, הגיעו מנהלי השיווק מרחבי העולם ל-3 ימים אינטנסיביים ובמחיצת המותג, הרחק בצפון במלון פסטורל שבכפר בלום. כל עולם התוכן כולל הבילויים והסיורים נגעו לפנים שונים של תחום השיווק ואסטרטגיית נטפים. לדוגמא: סיור בגליל בו פגשו מותג מקומי מצליח ברחבי העולם: סבוני סבתא ג'מילה. במפעל, זכו מנהלי השיווק לשמוע הרצאה על שיווק מהבטן מפי סבתא ג'מילה ומנכ"ל החברה

I LOVEׁTO CHILL OUT
לקוח: סוני אריקסון
קונספט: Marks Creative Brand Activities
הפקה: Marks Creative  עבור סטוריטייל
מיוחד: סוני אריקסון קיימה פעילות לקידום המותג בווליום כנרת 2007 תחת הקונספט I LOVE TO CHILL OUT.  מתחם סוני אריקסון העביר את ערכי המותג: כיף, פינוק, טכנולוגיה ועיצוב באמצעות מתחם CHILL OUT מדליק. המתחם הזמין את הקהל לנוח מהשרב הכבד לכ-10 דקות ובתמורה, חשפו דיילות סוני אריקסון את המכשירים, איכויות השמע והפיצ'רים הייחודיים לחברה. הקהל הצביע ברגלים ומעל 8,000 איש פקדו את המתחם והתמסרו לחוויה.  

 

 

(02.08.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©