Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > PROMO 2009 - אירועי העשור - קבוצת מיתוס

PROMO 2009 - אירועי העשור - קבוצת מיתוס

קבוצת מיתוס - עשור של אירועים

השקת תכנית התמריצים לשנת 2008
לקוח: מפעל הפיס
שנה: 2007
ספקים: תאורה: שטרקר האנגר 11, עיצוב: במבי, בינוי: ארגונית עיצוב במה, קייטרינג: שקדים, הקרנה: קול שר להאנגר 11
מיוחד: הפקת 2 אירועי השקה לתכנית התמריצים 2008 מפעל הפיס – 900 איש / 1700 איש. אירועים מורכבים שכללו תפאורה כללית, תפאורת במה, בימוי תוכן במה, מופעי אומנים, עריכה ומערכות הקרנה משולבות (16 מסכים), שחקנים, ניצבים סטיילינג.

השקת תכנית התמריצים לשנת 2009
לקוח: מפעל הפיס
שנה: 2008
ספקים: תאורה: גיל טייכמן, עיצוב: במבי, בינוי: ארגונית עיצוב במה, קייטרינג: FC, הקרנה: AVS, רקדניות: לימור שולב, בימוי: גבי אולמן, קריאייטיב וכתיבה: שרון ספקטור
מיוחד: הפקת 2 אירועי השקה לתכנית התמריצים 2009 מפעל הפיס – 900 איש / 1200 איש. אירועים מורכבים שכללו תפאורה כללית, תפאורת במה, בימוי תוכן במה, מופעי אומנים, עריכה ומערכות הקרנה משולבות. הכל בקונספט מוקפד של טברנה יוונית ובהפקת ענק במשך 8 ימים! הפקה שכללה בין היתר: שחקנים, ניצבים סטיילינג עשיר במיוחד.


הפקת המתחם המרכזי טעם העיר 08
לקוח: מפעל הפיס
שנה: 2008
מיוחד: הפקת מתחם החסות המרכזי שהפך במהלך השנים האחרונות לבמה העיקרית באירוע הענק של טעם העיר. הפקה זו כללה מתחם בשטח של 1500 מ"ר בגובה 8 מ' כולל מסך לד ענק בשטח של 24 מ"ר, רשתות לד, מערכות תאורה, רקדניות, שחקנים, מופע אורח של צביקה פיק, הפקת חנות מתנות, מבצעי צרכנים אינטראקטיבים באמצעות משחקי מחשב ומבצעי מכירות באמצעות SMS למותג חישגד, הפעלת מערך כולל של 100 עובדים באירוע.

השקת חטיבת המשאיות במרצדס
לקוח: קבוצת כלומביל
שנה: 2005
ספקים: מערכות הקרנה - AVS, תאורה: גיל טייכמן, עיצוב: רון בן יעקב, בינוי: שירותי במה פלוס, קייטרינג: לימוזין
מיוחד: אירוע השקה לחטיבת המשאיות – 1100 לקוחות קבוצת כלמוביל, מתחם ראש העין, בינוי מסיבי בשטח של 7500 מ"ר.

 

 

(19.04.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©