באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > שטראוס עלית משיקה את "בייטס"

שטראוס עלית משיקה את "בייטס"

השקת בייטס תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ופעילות קד"מ והטעמות ממוקדת לקהל המטרה, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי...

מותג עלית מקבוצת שטראוס נכנס לקטגוריית הנשנושים המתוקים עם עלית "בייטס" - קוביות ופל קטנטנות באריזת נשנוש, ב - 2 טעמים מפתים: חמאת בוטנים ושוקולד.

ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה, אינטרנט ופעילות קד"מ והטעמות ממוקדת לקהל המטרה, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה כוללת של כ 8 מיליון ₪

סיגל שילוני, מנכ"ל חטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס: "מותג עלית מוביל את עולמות הממתקים במדינת ישראל וככזה עליו להמשיך להוביל בחדשנות ובמענה לצרכים המשתנים של הצרכנים. השקת עלית בייטס מהווה הרחבה של פעילות עלית בקטגוריית הנשנושים, תוך שהיא נכנסת ללב ליבו של עולם החטיפים ומציעה לצרכן גירסה מתוקה. עולם הנשנושים מגלגל כ-כמיליארד ₪ בשנה וחלקו של הטעם המתוק בו עדיין מאוד מוגבל, על כן הכניסה אליו מהווה פוטנציאל צמיחה נפלא עבור עלית".

 

אזהרה - לא תוכלו להפסיק לנשנש

 

 

(10.05.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©