באתר
במדריך
ראשי > קידום מכירות > קד"מ ירוק בעיניים

קד"מ ירוק בעיניים

InnoVision מציגה: "ירוק בעיניים" ללקוחות אפריקה ישראל...

מנהלת לקוח: הדר אילן
תקציבאית: מירב גוטליב
מיתוג ונראות: סטודיו Innovision
קייטרינג: לה פמילה
עיצוב: עינת ניהול והפקות אירועים
בינוי: קמע 

 
חברת אפריקה ישראל, אשר אמונה על הקמת שכונות ה"סביונים" בכל רחבי הארץ – שכונות מודרניות עם שירותים קהילתיים נרחבים למשפחות - יצאה במבצע מכירות מיוחד לשכונת "הסביונים" החדשה שבקרית השרון, נתניה. משך המבצע הוגדר למשך שבוע אחד בלבד.

 

לקראת המבצע התבצע תיקשור מקיף בשילוט חוצות ורדיו, ובפעילות קד"מ נרחבת וייחודית, אשר הופקה ע"י חברת "אינוויז'ן", תחת הקונספט - "ירוק בעיניים".

 

הכל החל בפעילות שטח נרחבת באזור התעשייה פולג, אשר מטרתה היתה העלאת המודעות לפרוייקט המגורים, ומתן פרטים למתעניינים הרבים. שחקנים לבושים בירוק מלא, חילקו עלוני מידע וריחניות ממותגות, וניהלו משחק תפקידים קצר ומשעשע עם העוברים והשבים המתקשר לערך המרכזי של השכונה החדשה "ירוק בעיניים". אנשים אשר הביעו התעניינות בקבלת פרטים נוספים, השאירו את פרטיהם ואלו הועברו לתיאום פגישה עם נציגי המכירות של "אפריקה ישראל".

הפנינג מכירות חגיגי התקיים במשרד המכירות של "אפריקה ישראל" בקרית השרון בנתניה. לנוחות מאות המבקרים והשריית אווירה נעימה במקום, קושט המתחם במרבדי דשא ירוקים, פינות ישיבה מפנקות, בר משקאות ומתוקים, עיתוני שבת וכמובן מוזיקה נעימה ורגועה. כמו כן, להעשרת האירוע, התקיימה במקום סדנה מרתקת של קוקטיילים וקפה, אשר חשפה את המשתתפים לעולם הקפה המסתורי באמצעות חוויה ייחודית ושונה.

הפעילות הניבה מכירת דירות מרשימה, מה שהעניק ערך לפעילות מעבר להישג חווית המותג, יצירת המודעות והעברת הסלוגן "ירוק בעיניים".

 

(17.05.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©