Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > מועדון לקוחות One On One

מועדון לקוחות One On One

קבוצת מיתוס הקימה מועדון לקוחות אקסלוסיבי שמטרתו לחזק את הקשר האישי עם לקוחות החברה המובילים באמצעות מפגשים אינטימים חוויתיים...

הפקה: קבוצת מיתוס

 
לפני כשנה וחצי הקימה מיתוס מועדון לקוחות אקסקלוסיבי במטרה לחזק את הקשר הבלתי אמצעי עם לקוחות החברה המובילים. המועדון, שמונה כיום מעל 150 בכירים בקרב לקוחות החברה המובילים, דוגל ברצף של אירועים ומפגשים בדגש על אינטימיות המאפשרת יצירת קשר אישי איכותי ובלתי אמצעי. 

אחת למספר חודשים, מוזמנים 10-15 מחברי המועדון לבילוי חוויתי המותאם במיוחד עבורם. באופן זה הוזמנו קבוצות לשייט יאכטות מפנק, טיול ג'יפים, ארוחת גורמה משולבת בטעימות יין בצפון הארץ, יום כיף ייחודי בסירות מרוץ בכנרת ופינוקי ספא.

תהליך הזימון לכל חוויה אינו מקרי ומושם דגש על תמהיל של משתתפים בעלי מכנה משותף, גיל ועיסוק והכל בכדי להפוך כל מפגש לחוויה אישית מיוחדת. השבוע, לרגל השקת "מיתוס פורטה" (החטיבה הלוגיסטית של קבוצת מיתוס), הוזמנה קבוצת לקוחות על טהרת הנשים, לבוקר של ספא מפנק במרכז רמת השרון. בוקר שהחל בנישנושים קולינאריים ומפגש חברים ואחריו טיפול אישי. רגע לפני שהקבוצה התפזרה חיכתה לכל אחת מהמשתתפות הפתעה אישית שתהווה תזכורת מפנקת לבוקר... ואם בספא עסקינן הרי שכל אחת יצאה עם מוצר ספא מעולה ארוז ועטוף בנגיעה אישית.

לדברי סיגל דקל מנהלת השיווק וקשרי הלקוחות במיתוס, המפגשים מהווים הזדמנות מעולה להיכרות מעמיקה עם מעגל הלקוחות, יוצרים דינאמיקה ייחודית ותורמים לקשר ההדוק עם מיתוס. הכל כחלק מתפישת העולם של החברה המתבססת על קשר ויחס אישיים כמוטו מוביל.

 

עוד מוסיפה דקל, כי השנה לרגל חגיגות "בר המצווה" של קבוצת מיתוס מתכננת החברה מסיבת קיץ בהשתתפות כל לקוחות וספקי החברה, האירוע מתוכנן לספטמבר מיד לאחר שהחברה תסיים רצף הפקות ופסטיבלים בהם היא נוטלת חלק.

 

 

 

(01.07.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©