Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > אירועים > כנס דימונה לתקשורת 2009

כנס דימונה לתקשורת 2009

כנס דימונה לתקשורת 2009 התקיים בהשתתפות הכתב והעיתונאי השוודי דונלד ביסטרום, בהפקת קבוצת אימג'ין ...

הפקה, תוכן: קבוצת אימג'ין – רינה קטש
מפיקה בפועל: הילה גבאי
מפיק טכני: גיל ביר
ניהול פאנלים: מירב חיון
גיוס חסויות: סתיו אוחיון
מנהלי רישום ולוגיסטיקה: שחר סולומון, מור זרנקין
רישום: מיינט
יח"צ: אורי יבלונקה, זאב פיינר

 

קבוצת אימג'ין הפיקה את "כנס דימונה לתקשורת 2009" שהתקיים בעיר הדרומית. בניגוד לשנים עברו, בהן טיפלו חברות הפקה שונות בניהול הלוגיסטי והתפעולי של הכנס בלבד, השנה "קבוצת אימג'ין" קיבלה על עצמה את הטיפול בכל נדבחי הכנס: ניהול לוגיסטי ותפעולי של הכנס, גיוס החסויות, ניהול והפקת התוכן, גיוס עיתונאים ואנשי מדיה לראיונות וכו'.

"קבוצת אימג'ין" יזמה את הבאתו של הכתב השוודי לארץ לאחר חודשים של שיחות ומפגשים בחו"ל-אייטם עיתונאי אשר יצר לכנס תהודה תקשורתית רבה וגם אפשרות לקחת חלק בקמפיין הסברה לאומי שלמדינת ישראל תמיד חסר. אל הכנס חברו שני גורמי תקשורת מובילים: "רשת" ו"ערוץ הספורט" שיחד עם "קבוצת אימג'ין" יצקו תוכן מרתק ואיכותי.

את האולם גדשו עשרות כלי תקשרות מכל העולם, מנכ"לי ערוצי טלוויזה מובילים, עיתונאים, אנשי ממשל, מנכ"לי חברות ומובילי דעת קהל מאיזור הדרום וסקרנים רבים... כולם הגיעו לחזות בראיון או ליתר דיוק בהתנצחות שצפויה היתה להתקיים במהלך הכנס, בין הכתב והעיתונאי השוודי דונלד ביסטרום ויאיר לפיד.


לאחר הראיון והכנס, יזמה קבוצת אימג'ין מפגשים נוספים של העיתונאי עם גורמי תקשורת ואנשי ממשל בארץ, בנוסף לסיורים שנערכו עבורו ועבור צוות התקשורת השוודי שהגיע עימו, לאיזורי העימות ומקומות רגישים אחרים החושפים את מורכבות הסכסוך הערבי – ישראלי.

 

 

(09.11.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©