Banner_up_shfaim
באתר
במדריך
ראשי > מעורבות חברתית > מעורבות חברתית: נורות ידידותיות לסביבה

מעורבות חברתית: נורות ידידותיות לסביבה

משרד הפרסום פוזישן מדיה לוקח חלק בקמפיין החלפת מיליון נורות ליבון בנורות ידידותיות לסביבה של חב' סמיקום לקסיס...

פוזישן מדיה לוקחת חלק בקמפיין החלפת מיליון נורות ליבון בנורות חסכוניות, ידידותיות לסביבה של חברת סמיקום לקסיס, המשווקת את נורות אמלגם HYUNDAI  TEVA. הנורה חוסכת עד 80% בצריכת החשמל ושומרת על איכות הסביבה.

 

פוזישן מדיה, המתמחה בפתרונות חשיפה יצירתיים ודינאמיים מעלה קמפיין מדיה: חסויות ברצועת הסמי פריים בערוץ 10 ובתוכניות הבוקר. החברה אשר בבעלות ניר מרקוביץ מרחיבה את פעילותה בתחום ומעתה היא משרד פרסום. במשרד קיימת מחלקת קריאייטיב המנוהלת ע"י צח אמיר (לשעבר בערמוני בייטס, בפלד 3 ובברוקנר נטע). בחברה מספקים ללקוחות שרותי קריאיטיב ומדיה ע"י אנשי מקצוע בעלי ותק וניסיון רב ומעניקים יחס וטיפול אישי.

 

תקציב הקמפיין: 200,000 ש"ח

 

 

(17.11.09)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©