באתר
במדריך
ראשי > פרומו > פרומו מדיה 2010 יצא לאור

פרומו מדיה 2010 יצא לאור

הקטלוג פרומו מדיה 2010 יצא לאור והשנה הנושא המרכזי הוא ה- Engagement Marketing...



כמו בכל שנה הוצאתו לאור של קטלוג פרומו מדיה מהווה אירוע מרכזי בעולם השיווק הישראלי. השנה פרומו מדיה החליט לתת במה מיוחדת לנושא השיווק החוויתי Engagement Marketing. בקטלוג יופיעו מאמרים בנושא פרי עטם של מנהלי השיווק בחברת שטראוס, מנהלת המאה, סלקום, נמל ת"א, יקבי רמת הגולן והאגודה למלחמה בסרטן. כמו כן, יתפרסמו בקטלוג מאמרים פרי עטם של המובילים בתחום ה- Engagement Marketing.

 

במהדורה השנה יופיעו חברות מובילות בכל התחומים של השיווק החוויתי ויציגו את פעילותן במהלך השנה - אירועים, קד"מ, תערוכות ונקודת המכירה.

בנוסף להפצת המהדורה המודפסת, פרומו מדיה 2010 יישלח במהדורה דיגיטלית למספר שיא של 50,000 אנשי ניהול, שיווק, פרסום ומקבלי החלטות.

 

להזמנת הקטלוג פרומו מדיה 2010 

 

Engagement Marketing - מאמר מאת איתן עצטה 

The Magic Circle Marketing - מאמר מאת אלירון טובי 

Engagement Marketing - מאמר מאת אלן מור

חזרה לעידן של פעם - מאמר מאת יוני סער

הפנמה ויצירת מחוייבות ולא רק העברת מסרים - מאמר מאת תומר סגמן  

אם רק היינו נותנים לקירות לדבר - מאמר מאת אמיר הנגבי  

נראות בנקודת המכירה - מאמר מאת שירלי בן מרדכי 

 

השיווק החוויתי - ראיון עם מירי זיו, האגודה למלחמה בסרטן

השיווק החוויתי - ראיון עם ארנון הראל, יקבי רמת הגולן 

השיווק החוויתי - ראיון עם ורד קסטל שתיל, שטראוס 

השיווק החוויתי - ראיון עם איריס ראור ברץ, נמל ת"א 

השיווק החוויתי - ראיון עם הלה אורן, מנהלת המאה, עיריית ת"א

השיווק החוויתי - ראיון עם אלון מלכנר, פיוז'ן 

השיווק החוויתי - ראיון עם עיסא חסדיה, ערב מרקט 



(11.01.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©