Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > פרומו > עוד 90 ימים והקטלוג אצלך ביד

עוד 90 ימים והקטלוג אצלך ביד

הקטלוג פרומו 2011 יוצא לדרך זו השנה ה- 11 ברציפות. המוטו שלנו השנה    Be Creative, Ignore Trends. הבטיחו מקומכם בקטלוג...

הקטלוג Promo, שהפך למקור המידע האולטימטיבי של עולם השיווק החוויתי, מזה 11 שנה ברציפות, יצא לאור במרץ 2011. כמו בכל שנה, גם השנה, פרומו יציג בפני הברנז'ה ובפני מובילי דעת בתחום השיווק, הפרסום והאירועים את כל המידע שחובה לדעת: מי עשה מה בשנת 2010, סקירה רחבה על כל האירועים החשובים שהופקו במהלך 2010, החידושים הבולטים בנקודת המכירה, קמפיינים קד"מ יצירתיים, המגמות בתערוכות ובמרכזי מבקרים, מקומות לאירועים לא שגרתיים, האירועים הכי אהובים בארץ ובחו"ל. כמו כן ננסה לענות על השאלה המרתקת ובמקצת גורלית: מה יהיה בשנת 2011? 

המוטו שלנו השנה יהיה Be Creative, Ignore Trends. אין ספק שרק הקריאטיביות מאפשרת להמשיך לבנות ולהתפתח, בתחום הפוליטי כמו בתחום השיווקי. השאלה הנשאלת היא, איך להיות באמת קריאטיבי בעולם הגלובלי.

וכמובן, כמו בשנים קודמות, גם בקטלוג פרומו 2011 נקיים סקירה רחבה על החברות המובילות בעולם השיווק החוויתי.



 

  (25.10.10)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©