Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > פסטיבלים > חגיגה של פסטיבל - Good life festival

חגיגה של פסטיבל - Good life festival

חברת אימג'ין גרופ הפיקה עבור סופר פארם את פסטיבל Good Life Festival ומשתפת אותנו בתובנות לקראת עונת הפסטיבלים...

כתיבה: רינה פטילון

 

לצפייה בסרטון 

 
עונת הפסטיבלים בעיצומה. מהם הכללים בדרך להפקת פסטיבל מוצלח ולאילו לקוחות זה מתאים? רינה קטש, מנכ"לית קבוצת אימג'ין ואילן שקד מרשת "סופר-פארם" משתפים: הקהל הישראלי אוהב פסטיבלים וחברות ישראליות רבות כבר הפכו את הפסטיבל לערוץ שיווקי מוביל. זה עובד עבור שני הצדדים, הקהל מגיע בהמוניו לחוויה ייחודית, החברה זוכה לחשיפה גדולה ולחיזוק המותג ושני הצדדים יוצאים מרוצים. נשמע פשוט? ממש לא. פסטיבל מוצלח חייב להישען על מספר עקרונות חשובים. רינה קטש, מנכ"ל חברת "אימג'ין" ומפיקת Good life festival עבור חברת "סופר-פארם" מסבירה: "פסטיבל טוב נשען על מספר אלמנטים:  מיקוד, מיקום, חווית אירוע וחיבור בין ספקים ועולמות תוכן.

 

מיקוד: "השאלה הכי חשובה לפני הפקת פסטיבל היא שאלת המיקוד. על המפיק לשאול את עצמו ואת הלקוח מה מהות הפסטיבל הזה? לאיזה קהל הוא פונה? אילו מסרים הלקוח רוצה להעביר לקהל, איזו חוויה הוא מבקש להעביר לקהל וכן הלאה. לדוגמה: "Good life festival" התקיים השנה בפעם השלישית. אבל בשנים הקודמות הוא לא היה מספיק ממוקד מבחינת התכנים שלו ולא העביר ללקוחות מסר חד משמעי. השנה החלטנו שהפסטיבל יאופיין ויתמקד בהדגשים ובחוויות מעולם התוכן של אורח חיים בריא: פעילות גופנית, תזונה נכונה, בריאות גוף ונפש וזמן איכות עם המשפחה. בהתאם לעוגנים תוכניים אלה בנינו את שיתופי הפעולה המסחריים ואת עולמות התוכן".

 

מיקום: "45,000 איש השתתפו באירוע שהתקיים בדק המרכזי של נמל תל אביב. פי 2 משנים קודמות. ההתעקשות לקיים את הפסטיבל במקום מרכזי, נגיש ויפהפה שיצרו לא מעט קשיים בהפקה, יצרו יתרון מובהק והעובדות מדברות בעד עצמן".


חווית אירוע: "פסטיבל חייב לספק למשתתפים חוויה, הבטחה של תוכן ייחודי ומעניין. רק בפסטיבל כמו זה אפשר לחוות שיעור יוגה מול שקיעה בליווי של תזמורת כלי קשת או שיעור ספינינג מדליק עם התקליטן אסף אמדורסקי, אלו חוויות ייחודיות שלא ניתן לשחזר בחדר הכושר הביתי".

 

חיבור בין ספקים ועולמות תוכן: "העוגן הערכי של הפסטיבל המבוסס על אורח חיים בריא עזר לנו מחד לגייס שותפים וחסויות ומאידך ליצור עולמות תוכן ייחודיים. החיבור עם עמותת 'אתנה' הנשים הולכות רחוק, עמותה המעודדת ספורט נשים והצעדה שהתקיימה בהשתתפות 10,000 נשים בשלל גילאים היא ההוכחה שתמהיל נכון של תוכן נותן פיתרון גם לחוויה שיוצר הפסטיבל וגם למשיכת קהל".

 

ומה חושב הלקוח? אילן שקד, מנהל שיווק וסחר בתי בימ"ק וטבע ברשת "סופר-פארם" משתף: "פסטיבל הוא הזדמנות ייחודית לפנות ישירות ללקוח ולחשוף אותו לערכי המותג בצורה ישירה וחוויתית. זה היה אירוע מדהים ולדעתי החיבור עם "אתנה הולכות רחוק" היה חיבור נכון שהשתלב באירוע עצמו ותרם משמעותית לחיזוק הפסטיבל. חשוב לציין שפסטיבל הוא גם הזדמנות לתת במה לספקים שלנו להיחשף פרונטאלית לקהל הלקוחות שחווים את המוצר בדרך ייחודית ושונה".

 

מהם לדעתך הכללים ליצירת פסטיבל מוצלח?
"שום פסטיבל לא יהיה מוצלח אם לא יפקוד אותו קהל. משיכת קהל זה חובה ולכן על תפקיד ההפקה ליצור עוגנים מספיק חזקים בתחום התוכן והחוויה כדי לעודד את הקהל להגיע".

 

מי השותפים להצלחה:

הפקה: Imagine Group   - רינה קטש
מפיקה ראשית: הילה גבאי
מפיק טכני: אילן עינב
הפקה בפועל: אלי סבן, אפי רועה
עוזרת הפקה: לירית דנציגר
צוות טכני: האנשים הנכונים

תאורה וחשמל: גיל טייכמן
הגברה: מישל מרק
בינוי: עיצוב במה – ארגונית, בימות 88
אוהלים: דוממוד
עיצוב: הדוניזם  
פעילות ביתני קד"מ: אריאל ועדיאל , אודי חבצלת, אורבן מדיה
הפקת דפוס: ישראל אקסלרוד
דפוס:, שהר צאיג, ברק הדפסות
ספקים נוספים: אוסקר- שירותי קולנוע וטלויזיה, ר.נ גדרות, אליקו שטיחים.
צילום סטילס: מושיק ברין
צילום וידאו: מושיק ברין, ארז עוזיר
עריכת וידאו: אולמן סרטים

 

 

 

 

 

(05.06.11)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©