Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > מעורבות חברתית > מעורבות חברתית - כ' זו כליה

מעורבות חברתית - כ' זו כליה

חברת הפניקס בשיתוף עם עמותת אדי משיקה בימים אלו קמפיין, באמצעות אפליקציה בפייסבוק, בו היא מעודדת את הציבור לחתום על כרטיס לתרומת איברים בהפקת חברת k/logic...

הפקה: k/logic


חברת הפניקס בשיתוף עם עמותת אדי משיקה בימים אלו קמפיין, באמצעות אפליקציה בפייסבוק, בו היא מעודדת את הציבור לחתום על כרטיס לתרומת איברים. כהטבה מציעה הפניקס ביטוח השתלות חינם למשך כשנה ללא כל תמורה, למעט כמובן חתימה על הכרטיס.

 

הגימיק השיווקי אשר מלווה את הקמפיין הינו שימוש בסמלי המחאה החברתית באמצעות פרסום באנרים באתרי תוכן, יוטיוב ומנועי חיפוש (גוגל) בעלי סלוגנים כגון: כ' זו כליה, ל' זה לב, ק' זה קרנית.  סלוגנים שבאופן אוטומטי מתקשרים למחאת האוהלים ומזדהים עם זעקת הציבור לצדק חברתי.

 

בניגוד לחברות מסחריות אחרות שעשו שימוש בסמלי המחאה החברתית, בחברת הפניקס סבורים כי הרעיון שעומד מאחורי השימוש בסמלים אלו, נובע מההנחה כי צדק חברתי אמיתי משמעותו ערבות הדדית ותרומה לאחר. כי אם חתימה על כרטיס אדי מציל חיים, אינו מסמל צדק חברתי- אז מהו אם כן צדק חברתי?

 

מהפניקס נמסר כי הם צופים שהקמפיין יביא לחשיפה של למעלה משני מיליון איש ומקווים שבאמצעותו יצליחו להגדיל את מספר התורמים ולהעלות את המודעות לנושא. עד כה, הקמפיין הצליח להחתים אלפי משתתפים בזמן קצר, ולפתח את השיח והדיון בקרב הציבור. עיקר הפעילות מתרחשת בעמוד הפייסבוק, שם מתנהלים דיונים אודות החשיבות של תרומת איברים באספקטים השונים. בין היתר, החסמים לחתימה, התהליך הרפואי הכרוך, ההיבט החוקי וההיתר ההלכתי.

 

לאתר הפניקס

 

 

(04.09.11)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©