Diskin2015
באתר
במדריך
ראשי > מעורבות חברתית > קמפיין הסברה לשמירה על בריאות הלב

קמפיין הסברה לשמירה על בריאות הלב

חברת סופר פוש יזמה את הפרויקט המוזיקלי אשר מוביל את קמפיין המודעות של האיגוד הקרדיולוגי, במסגרתו הוקלטו פעימות לב אמיתיות לשירו של דני ליטני...

יזום, קריאייטיב והפקה: סופר פוש

לאחר שעבר התקף לב בעצמו, מתגייס דני ליטני לקמפיין הסברה לשמירה על בריאות הלב. בשיר שכתב והלחין שולבו פעימות לב אמיתיות של אנשים.
 
פרויקט מוזיקלי ראשון מסוגו בעולם, מוביל את קמפיין המודעות של האיגוד הקרדיולוגי, הקורא להקטין את הסיכון להתקפי לב חוזרים. במסגרת הפרויקט הוקלטו פעימות לב אמיתיות של אנשים מהציבור הרחב, ושולבו בשיר שליטני כתב והלחין במיוחד. הפרוייקט זכה לחשיפה עצומה בכל אמצעי המדיה, כתבות ב- Ynet   וב- Mako, כתבה באולפן שישי עם יאיר לפיד והשמעות וראיונות בתחנות הרדיו.

 

חברת סופרפוש יזמה את הפרוייקט, בנתה את הקריאטיב פלנינג, תכננה ופיצחה על פעילות השטח, ליוותה את הפקת היצירה המוזיקלית והביאה אותה להפצה ושידור.

 

 

(13.12.11)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©